איך מתנות לעובדים יכולים לשפר את ביצועי העובדים בעסק?

0
1046
איך מתנות לעובדים יכולים לשפר את ביצועי העובדים בעסק?

העובדים שלכם הם הנכס העיקרי שיש לכם בעסק. צריך לבחור אותם בקפידה, להכשיר אותם מקצועית, להכיר את האופי של כל אחד מהעובדים ולתת להוציא את הביצועים הטובים ביותר מכל עובד בעסק שלכם. מתנות לעובדים הן אחת הדרכים הנפלאות של כל בעל עסק להראות לעובדים שלו כמה הוא מעריך אותם, שמח שהם חלק ממשפחת העובדים בעסק ועל הדרך גם מספק להם משהו נחמד שיכול להיות להם שימושי. העסקים הגדולים בישראל משקיעים לא רק במתנות לחגים עבור העובדים שלהם אלא גם בימי גיבוש ולעתים אפילו נופש פעם בשנה של העובדים ובני משפחותיהם. עסקים קטנים עד בינוניים יכולים להשקיע במתן מתנות בחגים ובימים מיוחדים וזה בהחלט נהדר ומספק. חברת שקף אקשן מספקת לכם מגוון רחב של מתנות לעובדים שתוכלו להתרשם מעין ואף להזמין בפעם הבאה שתרצו לחלק מתנות לעובדים שלכם.

היתרונות של חלוקת מתנות לעובדים:

  • מעניק לעובדים תחושה שמעריכים אותם במקום העבודה שלהם. תחושה זו בעלת ערך רב בעיני העובד שכן הוא משקיע את רוב היום שלו במקום העבודה וזה כמו בית שני עבורו. 
  • מתנות לעובדים מעניקות לעובדים תחושה שהם יותר מסתם מספרים עבור בעל העסק. גם אם מדובר בעסק מרובה עובדים, העובדים מרגישים שהם חלק מקבוצה או משפחה ומקרבת אותם אל המותג.
  • קרבת העובדים אל המותג מגבירה את תחושת האחראיות של העובדים בביצוע העבודה שלהם, בהתנהלות מול לקוחות ובשמירה על שביעות רצון המעסיקים שלהם מהביצועים שלהם בעסק.
  • העובד שמח לקבל מתנות לפחות פעמיים בשנה ולא רוצה לאבד מקום עבודה עם תנאים כאלה.

מתי נותנים מתנות לעובדים?

בדרך כלל נהוג לתת מתנות לעובדים לפחות פעמיים בשנה, בחגים הגדולים: פסח וראש השנה. ישנם מעסיקים גדולים יותר שנותנים מתנה נוספת לעובדים בהתאם לתוכנית תגמולים פנימית בעסק או סתם כדי להראות הערכה לעובדים, מתנות לעובדים המצטיינים החודשיים או מתנה לעובד שחוגג יום הולדת. 

דוגמאות של מארזים לחג שמכובד לתת לעובדים שלכם:

מתנות קטנות: מארז כלים ליין, גאדג'טים, קופסאות עץ לתה או תיבות עץ לחפצים שונים, סיר או תבנית, מארז קטן של מתוקים, תיק/בושם, סט כוסות, עציצים וכו'.

מארזים לחג גדולים יותר: מארז סירים, מארז כלים למטבח, מארז יינות עם מתקן מיוחד, מארז חטיפים וממתקנים גדול בסלסילה ועוד.

האם כדאי לתת מוצרים ממותגים כמתנה לעובדים?

מוצרים ממותגים הם מוצרים שיש עליהם את הלוגו של החברה. בדרך כלל בעלי עסקים מעדיפים לתת מתנות ממותגות כדי שבעת השימוש בהם העובדים יעניקו לעסק עוד פרסום אולם ישנם בתי עסק המעדיפים לתת את המתנות ללא מיתוג החברה לשביעות רצון העובדים.

היכנסו כעת לאתר שקף אקשן בכתובת https://www.sa-logo.co.il או צרו קשר בטלפון 077-8037440 לקבלת קטלוג המוצרים העדכני לשנה הקרובה.