הליכים רפואיים אשר מצריכים התייחסות

0
249
credit canva

אחד מן ההליכים הרפואיים המורכבים בתחום רפואת השיניים הוא ללא ספק השתלת שיניים בהרדמה כללית. כמו כן טיפולי שיניים מתבצעים בהרדמה כללית ממגוון סיבות נוספות והן:

  • חרדה כללית- מטופלים רבים חווים פחד מטיפולי שיניים, מחטים, הזרקות למיניהן, רעשי המכשירים ועוד. לכן, נוצרת חרדה רבה בקרב המטופל ועל כן יש צורך בהרגעה עמוקה, לעיתים עד לשימוש בהרדמה כללית .
  • כאבים רבים- אחת הסיבות שמבצעים השתלת שיניים בהרדמה כללית, הינה כאשר הטיפול המתוכנן הינו מורכב או ארוך במיוחד, והמטופלים לא יכולים לשאת את התחושה, הרעש ואת אורך הטיפול.
  • ניטור- אנו משתמשים במערכות ניטור מתקדמות, אשר דרכן נוכל לדעת את מצב המטופל לכל אורך הטיפול.

לשם כך תוכלו לפנות אלינו למדארט מרפאות שיניים, ולקבל את מכלול השירותים על ידי רופאי שיניים מומחים בכירורגית פה ולסת, כירורגיית חניכיים, ורפואת הפה. אנו במדארט, מתמחים בהשתלות שיניים, טיפולים אסתטיים, ציפויי חרסינה, שיקום הפה, וטיפולי שורש. כל הטיפולים מבוצעים על ידיי רופאי שיניים  מומחים בתחום ולא על ידיי רופאי שיניים כללים . לכל מטופל יצוות צוות מומחים, בהתאם לצרכיו הדנטליים. כמו כן, אנו מחזיקים מכשור רפואי מתקדם ביותר כמו רנטגן דיגיטאלי, פנורמי דיגיטאלי, סורק דנטלי, לייזר דנטלי, ציוד השתלות מתקדם ועוד.  כמובן שבמדארט מבצעים במידת הצורך גם טיפולים תחת הרדמה מלאה. טיפול תחת הרדמה כללית מבוצע רק בחדר ניתוח מלא, בליווי צוות מרדימים, התאוששות ומחלקת אישפוז, כך שאנו לא מבצעים הרדמה כללית על כיסא דנטלי, במרפאה רגילה. בנוסף לכך, תקבלו צוות רפואי מיומן אשר ילווה אתכם לכל אורך ההליך וגם לאחריו.

אז איך למעשה נהנים מחיוך מושלם?

הרבה אנשים מנסים להבין אל מי פונים לצורך ביצוע ציפוי חרסינה לשיניים המלצות ואילו מקומות הם הטובים ביותר לשם כך. על מנת להבין את אופן הטיפול, צרו קשר עם המרפאה וקבעו תור לפגישת ייעוץ עם רופא שיניים, העוסק באסתטיקה דנטלית. אין טיפול אחד מומלץ על מנת להשיג "חיוך הוליודי". ישנו ארגז כלים עם מגוון טיפולים, כמו- הלבנת שיניים: הלבנת שיניים חיצונית, הלבנת שיניים באור מקוטב, הלבנת שיניים בלייזר, הלבנה פנימית, ציפויי קומפוזיט – בונדינג, ציפויי חרסינה: וינירים עם השחזה וללא השחזה, וכתרים אסתטיים מזירקוניה .מהמגוון הרחב הזה, יבחר הרופא את הכלים המתאימים למצב הדנטלי הייחודי שלכם, ויבנה עבורכם מספר אפשרויות טיפול. כמו כן תבינו יחדיו מהי עלות כל טיפול, מה הטיפול המומלץ, כמה טיפולים תצטרכו ועוד.

כמו כן דרך נהדרת להבין האם זהו המקום המושלם ביותר עבורכם לביצוע ציפוי חרסינה  / ציפויי קומפוזיט / הלבנת שיניים- היא בחינת המלצות אודות המקום, ותמונות אמיתיות של טיפולים דומים, אשר בוצעו  במרפאה. כמו כן ההמלצות יספקו לכם תמונת מצב מדויקת יותר כלפי המרפאה ויראו לכם את הביקורות החיוביות והשליליות.

רפואת שיניים ברמה גבוהה ובטוחה

על מנת לבצע שיקום הפה בהרדמה מלאה אנו צריכים לפנות למרפאת שיניים אשר מתמחה בכך, ויודעת לבצע טיפולים אלו תוך שימוש במכשירי ניטור מתקדמים, תוך שמירה על בטיחות המטופל. בטיפולים מורכבים וניתוחים סבוכים, יש צורך בהרדמה מלאה, על מנת לאפשר לרופא לבצע את הטיפול המיטבי. לשם כך, תוכלו לפנות אלינו למדארט מרפאות שיניים ונדאג עבורכם לשירות ברמה גבוהה, ומגוון רחב של סוגי טיפול ייחודיים, המבוצעים על ידי צוות מומחים מכל תחומי רפואת השיניים. אנו במדארט, עושים הכל על מנת שהלקוחות שלנו יצאו מרוצים מאיתנו. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 1599-50-1599 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.