התקנת דלת פנים לממ"ד

0
92
התקנת דלת פנים לממד
קרדיט:ALDOORS

במדינה כמו שלנו, כל מי שבונה בית חדש, על פי חוק חייב להתקין ממ"ד. אנחנו יודעים כי בשנים האחרונות עוד ועוד ישראלים בחרו לבנות לעצמם ממד בבית כדי להרגיש ביטחון. המטרה של הממד כמובן, היא ליצור מרחב מוגן מפני פגיעה אפשרית של טילים וכדומה. כאשר מה שלמעשה מייצר את תחושת הביטחון היא סגירה של הדלת עד הסוף ואטימה של החלון. רק באופן הזה, הממד הופך למרחב מוגן באמת. העניין הוא שכאשר אנחנו מדברים על הדלת של הממד אנחנו מבינים כי מדובר על דלת כבדה ומאסיבית אשר אולי חשוב להיעזר בה בימי חירום. אבל בימי שגרה הדלת הזו הופכת פחות רלוונטית. יש פתרון בניים מצויין. התקנת דלת פנים לממ"ד. על מה מדובר? על כמו דלת נוספת, אשר מותקנת בפתח המרחב המוגן. זו דלת רגילה, אשר ניתן להשתמש בה בקלות. כך הילדים יכולים לסגור את הדלת אם הם רוצים לדוגמא וכן הלאה. כמובן, חשוב לשים לב לאופן בו מתקינים אותה וכן הלאה. על כך נדבר בהרחבה במאמר הבא.

התקנת דלת פנים לממד מה כדאי לדעת

כאשר אנחנו מדברים על התקנת דלת פנים לממד קודם כל אנחנו צריכים להבין איפה נכון להתקין אותה. יש שתי אפשרויות. הראשונה היא להתקין אותה על המשקוף של הממד עצמו. זה שמשמש גם עבור הדלת הכבדה של המרחב המוגן. אופציה נוספת כוללת התקנה של משקוף חדש. בדרך כלל, אם אנחנו רוצים לשים דגש על אסתטיקה וכן הלאה. כדאי להתקין באמת משקוף נוסף. נציין כי ברוב הדירות החדשות, הקבלנים לכתחילה בונים את החדר באופן כזה שניתן יהיה להוסיף דלת פנימית בהמשך. כלומר, לכתחילה יש הכנה לדלת חדשה וכך, אנחנו לא צריכים כמו להתקין קונסטרוקציה מיוחדת מאפס. כמובן, במידת הצורך, אנחנו כאן כדי לפתור כל בעיה.

התפקיד שלנו הוא ללוות אתכם בתהליך

לא במקרה אנחנו באלדורס מלווים לקוחות כבר עשרים וחמש שנה. אנחנו פועלים במקצוע הזה כל כך הרבה שנים מתוך מחויבות למקצועיות ואמינות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום ונשמח להגיש עזרה בכל עניין.