להיות באפנה עם מסגרות משקפיים איכותיות

0
80
מסגרות משקפיים איכותיות
מסגרות משקפיים איכותיות

משקפיים מורכבים משני חלקים מרכזיים: עדשות ומסגרת. איכות הראיה תקבע על פי התאמת עדשות באופן מדויק למצב ראייתו של הלקוח, אך גם למסגרת המשקפיים חלק חשוב בתחושה הכללית שתתקבל. במיוחד במספרים גבוהים יחסית, המשקפיים יהפכו ל"תושבי קבע" על הפנים כך שבחירת מסגרות משקפיים איכותיות היא חשובה. כדאי להקדיש זמן למדידת מסגרות שונות ובחירת המתאימה לכם ביותר. במיוחד כאשר  אלה משקפיים ראשונים חשוב לבחור מסגרת משקפיים שתהיו שלמים איתה, שתרגישו שהיא מוסיפה לכם לפנים ומחמיאה ולא להיפך. היום ישנו מגוון רחב של מסגרות משקפיים איכותיות. רק למדוד ולבחור.

מסגרות משקפיים איכותיות- פריט אופנתי אמיתי

כאמור, המעבר ממצב של אדם ללא משקפיים לאדם עם משקפיים הוא חד ולא כולם מוכנים אליו. לכן, קחו את בחירת המסגרת כחלק הכיפי של העניין. היום מסגרות משקפיים איכותיות יכולות להוסיף ולהחמיא אם תבחרו את המתאימה לכם ביותר. בבחירת המסגרת שימו לב לצורה שלה. צורה מעוגלת שתחמיא למבנה פנים מאורך. זוהי הזדמנות ליצור איזון במבנה. כך גם הפוך: מסגרת מלבנית או בעלת קווים חדים מטשטש מבנה פנים עגולות. מסגרות מגיעות בגדלים שונים. חשוב לשים לב שהמסגרת לא תהיה קטנה מדי כך שלא תראו כל הזמן את צלעות המסגרת ותקטינו עוד יותר את שדה הראיה שלכם. ישנן מסגרות בגודל בינוני או גדול, מסגרות בגוונים שונים, החל מצבעים חזקים וססגוניים ועד גוונים סולידיים כמו שחור, כסף או זהב. ישנן גם מסגרות שהן חצי מסגרת או אפילו ללא מסגרת כלל.

מה ההבדל בין מסגרת פשוטה לאיכותית?

מסגרות משקפיים איכותיות לא רק על פי העיצוב, המבנה או הצבע שלהן. ישנה חשיבות רבה לעמידות החומר ממנו הן עשויות. כאשר מסגרת מתחילה להתקלף היא מאבדת מהיופי שלה. מסגרות איכותיות ישמרו על המראה שלה במשך תקופה ארוכה. הן גם יהיו עמידות בפני לחות, בין אם לחות מתנאים חיצוניים ובין אם זיעה. מסגרות איכותיות תהיה חשיבה על מבנה המסגרת ומיקום כל חלק בה כך שתהיה נוחה , שתשב באופן מאוזן על גשר האף ולא תהיה ממוקמת גבוה מדי, שמוטות המשקפיים ישבו בצורה רכה ונוחה ואף יהיו ניתנים לכיוון, שהמשקפיים לא יחליקו או ילחצו על האף ועוד.

אופטיקה אנדי אנו מודעים היטב לחשיבות איכות המסגרות ולא רק עיצובן. אנו בוחרים בקפידה מסגרות איכותיות על בסיס ניסיון של מעל 30 שנה בתחום. מוזמנים ליצור קשר בכל עת ולהתחדש עם מסגרות משקפיים איכותיות שתתאים לצורך והעדשה שלכם למספר טלפון: 04-9916771.