מדוע חשוב להתייעץ עם יועץ משכנתאות לפני נטילת משכנתא?

0
958
מדוע חשוב להתייעץ עם יועץ משכנתאות לפני נטילת משכנתא?

אנשים רבים רצים אל הבנק כדי לחתום על הסכם המשכנתא מבלי שהם בודקים אם זו באמת המשכנתא הטובה ביותר שהם יכולים לקבל, האם תנאי המשכנתא בכלל מתאימים להם ומבלי לחשוב מה יהיה בעתיד. משכנתא היא ככל הנראה ההלוואה הכי גדולה שתיקחו בחייכם אז רגע לפני שאתם רצים לחתום על החוזה אולי כדאי שתתייעצו עם איש מקצוע מנוסה ומקצועי בתחום הבקיא ברזי המשכנתאות, בעולם הבנקים ובחישובים מהירים של הריביות ומסלולי המשכנתא השונים. 

תהליך קבלת משכנתא:

תהליך קבלת משכנתא הוא ארוך ומסורבל. לרוב הוא יכלול עשרות מסמכים שצריך לקרוא, לעבור ולחתום עליהם, התערבות של עורך דין מטעמכם ואישורים מיוחדים מטעם הבנק. חשוב להבין כי על אף שמדובר בשוק הלוואות בפני עצמו ומרבית הבנקים מספקים הלוואות משכנתא הרי שלא כל אחד מקבל משכנתא ובוודאי שלא בתנאים הנוחים לו. הבנק הוא גוף עסקי מסחרי והמטרה שלו הוא להרוויח עליכם כסף. רגע לפני שאתם חושבים שיועץ המשכנתאות של הבנק הוא החבר הכי טוב שלכם וכל עצה שלו שווה זהב הרי שחשוב להכיר בכך שהוא משרת את האינטרסים של המעסיק שלו שמשלם לו משכורת. תהליך קבלת המשכנתא בבסיסו עובד בסדר הבא: הלקוח מגיע אל הבנק לבקש הצעת משכנתא, הבנק דורש מסמכים ומידע רב ככל האפשר ובמידה והלקוח זכאי לכך הוא מקבל מספר מסלולי משכנתא אפשריים, הלקוח עובר על ההצעות ובוחר את זו שמתאימה לו ביותר (בדרך כלל הוא יסתכל על 2 מדדים עיקריים שהם ההחזר החודשי והריבית) ולבסוף שני הצדדים יחתמו על ההסכם. 

מדוע חשוב להיעזר בחברה לייעוץ משכנתאות?

ובכן כאשר מדובר בנטילת משכנתא יש הרבה דברים שצריך לבחון ולא רק את ההחזר החודשי הצפוי מהמשכנתא או את הריבית הנוכחית אלא את תמהיל המשכנתא כולו. המשכנתא כידוע מורכבת מתמהיל של כמה מסלולים ולכן במקרים מסוימים הריבית וההחזרים החודשיים שלכם עשויים להשתנות לאורך הזמן. כמו כן אנשים שאינם עובדים בעבודה מסודרת ועוברים בין עבודות או שמדובר בזוג צעיר שעתיד להקים משפחה גם בשנים הקרובות, אלו דברים שיכולים לשנות את פני הדברים וצריך לקחת אותם בחשבון בתכנון המשכנתא. חברת ייעוץ משכנתאות מכירה כבר את כל הסיפורים ומנוסה מאוד בכל הקשור לנטילת משכנתאות וייעוץ והכוונה של לקוחות לנטילת משכנתא הטובה ביותר עבורם. 

יועץ משכנתאות בחיפה:

יחד משכנתאות היא חברה לייעוץ משכנתאות המספקת שירותיה במקצועיות רבה ובאהבה לקהל הרחב. החברה תספק לכם יועץ משכנתאות בחיפה ובסביבה שילווה אתכם מתחילת התהליך, דרך תכנון מסלול ותמהיל המשכנתא המתאימים ביותר עבורכם ועד נטילת המשכנתא בפועל. צרו קשר באתר http://smartmortgage.co.il/ או בטלפון 050-9443323 ונשמח לעמוד לשירותכם.