מה באמת אפשר לעשות עם לקויות למידה?

0
100
credit: pixabay

לכולנו ברור, כאשר אנחנו שולחים את הילדים שלנו לבית הספר, שהם יתמודדו שם עם לא מעט אתגרים. בנוסף, לכולנו ברור שבהחלט יכול להיות שעם המעבר לבית הספר, יסתבר שיש לילדים אי אילו לקויות או קשיים. היום זה נושא הרבה יותר מדובר מאשר בעבר ולכן עולה השאלה: מה עושים כשמתעורר חשש שאולי הילד סובל מלקות למידה? זה נכון שבהתחלה חלק מאיתנו יתעלמו מהמצב או ידחיקו אותו, אך חשוב להבין: הילד זקוק לעזרה. בין אם זו לקות למידה קשה ובין אם היא יחסית מינורית, למה שלא נעזור לילד בצורה הכי טובה שאפשר? הדרך לעשות זאת היא לפנות אל מכון זרחין, כי כאן יוכלו להקשיב לכם, לאבחן את הילד ובעיקר – להתאים לו תוכנית שתהיה מושלמת עבורו.

האם לקויות אלו זו גזירה לכל החיים?

בתחילת הדרך רוב הגישות דיברו על כך שהתשובה היא כן. לקויות למידה הן מסוג אותם הדברים שאי אפשר לבטל או להעלים. הן נוצרות לרוב מלידה ולכן המקסימום שנוכל לעשות, זה לעזור לילד להתמודד עם המצב. נוכל לתת לו כלים שונים שישפרו את העניין ובצורה כזאת הוא יוכל למעשה להגיע להישגים טובים יותר בלימודים. עם זאת, חשוב לדעת שאפשר גם אחרת. יש עוד גישות אחרות שמדברות על כך שאפשר להיפטר מלקות הלמידה לגמרי, אז למה שלא תחקרו קצת את האופציה הזאת אם היא תעשה רק טוב לילדים שלכם?

מה מחכה לכם במכון זרחין?

ראשית, כאן הילדים שלכם יוכלו לעבור אבחונים שונים כדי להבין האם יש להם לקויות או לא. שנית, כאן, בגלל שהגישה היא שאפשר לפתור את הבעיה ולהיפטר מאותה לקות למידה, התוצאה תהיה אחרת. תהיה כאן התאמה מלאה בין הקושי שממנו הילד סובל ובין התוכנית שניתן להתאים לו. בצורה כזאת אתם תראו כיצד הילד שלכם הולך ומשתפר. הוא מקבל עוד ועוד כלים, מצליח לרכוש מיומנויות חשובות ובסופו של דבר חי חיים שלמים בלי אותה לקות למידה. רוצים לקבוע פגישה עוד היום ולהתחיל לתת לילד שלכם את הטוב ביותר שאפשר? התקשרו למספר: 050-420-0291, ורצוי שתעשו זאת כבר ברגעים אלו ממש.