מסנן אבנית מומלץ לבית שלכם – הכירו את הסלמנדר

0
1463
מסנן אבנית מומלץ לבית שלכם - הכירו את הסלמנדר

מחפשים מסנן אבנית מומלץ לטיפול בנזקי האבנית של מוצרי החשמל שלכם? האם ידעתם כי המים בישראל קשים ועשירים באבנית? האם ידעתם כי האבנית גורמת לפגיעה חמורה בגופי חימום של מוצרי חשמל כמו דוד שמש, מכונת כביסה ומדיח כלים? ובכן, בחירת מסנן אבנית איכותי ויעיל – זהו לא עניין של מה בכך. כך גם ניתן לומר על תהליך התקנת המכשיר שיטפל באבנית. מלבד זאת יש להתחשב בשיקולים נוספים כגון: סוג המערכת, עלויות נוספות כמו החלפת מחסנית, התקנה, תחזוקה שוטפת וכמובן מחיר ואחריות. לפרטים נוספים על נושאים אלו, יש לפנות אל חברת תמהיל. 

מסנן אבנית מומלץ – הכירו את מערכת ה"סלמנדר"

מערכת ה"סלמנדר" מטפלת נכון באבנית על ידי שינוי קבוע של מבנה התגבשות האבנית, בתהליך אלקטרוליטי. ה"סלמנדר" משחרר כמות מזערית של אבץ למים, שמונעת את התגבשות האבנית על מכשירים החשמל השונים שבביתך. בכך היא חוסכת לך עלויות תחזוקה והחלפה גדולות, וגם את חשבונות החשמל המנופחים שנוצרים כאשר המכשירים סובלים מאבנית. הסלמנדר של חברת תמהיל מיובא מאנגליה ועובד בטכנולוגיה אקולוגית, אינו מוסיף כימיקלים למים, וכן שומר על המינרלים הטבעיים הבריאים המצויים במי השתייה שלנו.

היפטרו מן האבנית אחת ולתמיד

חברת תמהיל מייבאת ומשווקת מוצרים איכותיים מאוד עם אחריות של שש שנים, לצד תו תקן ישראלי ואף אישור משרד הבריאות. מכשירי הסלמנדר קיימים בכל הקטרים החל מ-22 מ"מ לבית או לדירה ועד לקוטר של 4 צול לבניינים רבי קומות והותקנו ברחבי הארץ הן בשוק הפרטי והן בשוק המוסדי.

פנו אל חברת תמהיל ותוכלו כבר עכשיו להתחיל וליהנות מחיים נטולי אבנית. זו שהורסת את הקומקום, מכונת הכביסה וכן הלאה. צרו קשר כבר היום והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל. כיום אין סיבה להמשיך ולסבול את נוכחותה המרגיזה של האבנית בחיינו. פנו בהקדם אל חברת תמהיל ותוכלו ליהנות מהעובדה כי האבנית כבר לא תהייה חלק כה מהותי מחייכם עם מסנן מים ביתי איכותי