פתרון נהדר לשמירה על חומציות אזור הנרתיק והימנעות מריח רע

0
1046
פתרון נהדר לשמירה על חומציות אזור הנרתיק והימנעות מריח רע

קרוב למחצית מהנשים סובלות לעתים מריח רע מהנרתיק ומסתבר שלמעלה מ70% מהן נרתעות מריח זה ומתעלמות ממנו או פשוט מחכות שהוא יעבור ומייחסות אותו לימים מסוימים במהלך החודש. ריח רע בנרתיק יכול להיגרם כתוצאה ממגוון דברים ולעתים הוא יכול להצביע גם עם דלת באזור הנרתיק ולכן חשוב מאוד לגשת אל רופא הנשים שלך במקרה כזה ולא להתעלם ולשמור לעצמך על אף האי נעימות. כמו כן שמירה על רמת חומציות תקינה באזור הנרתיק יכולה לסייע לך לשמור על היגיינה ונוחות מקסימלית, ביטחון וריח ניטרלי/נעים באזור והימנעות מריחות לא נעימים. כיצד זה קורה ומה ניתן לעשות? הנה כמה טיפים חשובים בנושא.

ריח רע מהפות ומה ניתן לעשות?

אם את מרגישה ריח רע מהפות אל לך להתבייש בנושא. מדובר בדבר טבעי לחלוטין וזה קורה לנשים רבות. כמו באזורי עור שונים אחרים בגוף שלנו יש רמות חומציות שונות המאזנות את המקום. רמת החומציות בראש או בידיים למשל איננה אותה רמת חומציות כמו באזור הנרתיק ולכן חשוב להתנהל בצורה המתאימה ביותר לאזור זה. דברים מסוימים יכולים להשפיע על שינוי רמת החומציות באזור זה: שימוש בתחתונים מבדי לייקרה או מגני תחתון, שטיפה יתרה באמצעות סבון יכולה דווקא לפגוע באיזון החיידקים בפלורת הנרתיק שלכם ולגרום לעידוד הגעה של חיידקים לא טובים שיכולים לגרום לדלקת וריח רע. ניתן להשתמש במוצרי היגיינה אינטימיים כמו קרם, שמפו או סבון לניקוי האזור אולם לעשות זאת במידה נכונה וכן לעשות שימוש רק בתכשירים טבעיים המיועדים לאיזון רמת החומציות באזור הנרתיק ולא בסבונים רגילים.

האם כדאי להשתמש בסבון אינטימי ואם כן מתי?

ההמלצה היא לשטוף בדרך כלל עם מים ולא לעשות שימוש בסבונים כאלה ואחרים אולם סבונים טבעיים וכאלה שמיועדים לאיזון רמת החומציות באזור הנרתיק ולא סבון רגיל שמנקה את החיידקים הטובים השומרים מפני כניסה של חיידקים רעים הוא תקין. סבון אינטימי של חברת JEZ למשל הנו סבון מומלץ וכדאי להיוועץ עם הצוות המקצועי לגבי תדירות השימוש.

ריח רע מהנרתיק בהריון – האם זה מסוכן?

נשים יודעות כי ישנם ימים שונים במהלך החודש או דברים העשויים להשפיע על ריח הנרתיק. כך למשל בימי המחזור או לאחר כאשר יש הפרשות מוגברות באזור. כמו כן הריח מתקשר גם לגיל וכמובן לרמת החומציות המשתנה באזור. בדרך כלל זה לא מסוכן אולם ריח רע מהנרתיק בהריון כן עשוי להיות מסוכן ולכן אם את בהריון ומרגישה ריח רע בנרתיק כדאי ללכת להיבדק אצל רופא הנשים שלך כדי לטפל בנושא בהקדם ולהישאר רגועה.

חברת JEZ מתמחה במוצרי היגיינה אינטימיים לנשים ותשמח לספק לכן את הפתרון הטוב ביותר למצב ולהיגיינה השוטפת. לפרטים נוספים היכנסו לאתר https://jez.co.il או התקשרו 03-6444574