שירותי צילום מקצועיים לפרטיים ולעסקים

0
1210
שירותי צילום מקצועיים לפרטיים ולעסקים

בעידן הדיגיטלי שאנו חיים בו כיום הצילום מקבל תפנית חשובה וצלמים רבים מתפתחים באינספור הכשרות וכיוונים מקצועיים. כיום שירותיו של צלם הם הרבה מעבר לצילום אירוע או צילום אומנותי לתערוכות. אנשים מחפשים אחר צלם מקצועי להפקת צילומי סטודיו מיוחדים לבוק אישי או משפחתי, לתיק עבודות, לתמונות פרופיל ועוד. כמו כן שירותי צילום ידועים היטב גם בענף העסקים עבור צילומי פורטרט, צילומי תדמית לעסק, צילומי מזון למסעדות וכמובן צילומי מוצרים לחנויות מקוונות. הנה כמה מהשירותים הפופולריים ביותר של צלם מקצועי כיום המוצעים לכם על ידי הצלם המקצועי מולי נעים.

צילום סטודיו – מתי נצטרך?

צילום סטודיו יכול להתאים להרבה מאוד דברים: החל מצילומי בוק לבר/בת מצווה, צילומי ניו בורן, אלבום הריון, צילומי תדמית, צילומי מוצרים ועוד. העבודה בסטודיו לעתים טובה יותר מאשר בשטח והיא מאפשרת לנו לשלוט בתאורה, ברקע, בזוויות הצילום והכול בצורה חופשית ונוחה בהתאם לגודל הסטודיו כמובן ולאובייקט המצולם. צילומים אלו יכולים להיערך בסטודיו מקצועי קבוע שהוקם על ידי הצלם וישנם גם צלמים רבים המחזיקים בציוד מקצועי להקמת סטודיו שטח נייד. כלומר שהצלם יוכל להגיע אליהם, להעמיד את הציוד ולהקים סטודיו מאולתר בשטח לביצוע הצילומים. 

צילום פורטרט עסקי:

צילום פורטרט עסקי הוא אחד התחומים החשובים ביותר כיום. הדגש הוא על אותו אדם שמצלמים. הצלם צריך ללמוד את אופיו ורוחו של המצולם ולדעת להבליט את היתרונות שלו דרך התמונה. בדרך כלל עושים צילומי פורטרט לתמונות פרופיל, לצילומי תדמית לעסקים, לתמונת עובד, לתעודות זהות ועוד. על הצלם להכווין את המצולם לגבי הבעות פניו, עמידתו והתנהגותו אל מול המצלמה ולפי מה שהוא צריך לשדר. 

הגדלת ההכנסות בחנות המקוונת שלנו באמצעות צילום מוצרים מקצועי:

אם הייתם שואלים לפני עשור אנשים לגבי ביצוע הזמנות אונליין הם היו צוחקים לכם בפרצוף. כיום מרבית הקניות מתבצעות דרך האתרים מאמזון, איביי, חנויות מקוונות פרטיות ואתרי מסחר שונים. החברות משתמשות ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט שלהן כדי לשווק את המוצרים שלהן ואפילו מסעדות המשווקות הזמנות עד בית הלקוח צריכות שצילומי המנות שלהם יצאו מקצועיים ואיכותיים כדי לגרות את הלקוח. כיום יש תחרות רבה באינטרנט כמעט בכל תחום, בוודאי כאשר מדובר בחנויות מקוונות והזמנות אונליין. החל מבגדים, נעליים, משחקים לילדים, מוצרי מזון ועד משלוחי אוכל ממסעדות עד הבית. צילום מוצרים מקצועי לאתרי אינטרנט יכול לעזור לכם להציג את המוצרים שלכם בצורה מקצועית ומגרה יותר. צרו עמנו קשר באתר https://www.mulinaim.com או בטלפון 054-4781888 ונשמח לתת לכם שירות!