יישור שיניים אינויזליין

0
71
יישור שיניים אינויזליין
קרדיט: דר עומר פלייסיג

כולנו מכירים את הטיפול האורטודנטי באמצעות גשר מתכת הגורם לפה לקבל מראה כסוף ומנצנץ. היום יש שיטות טיפול מתקדמות או שימוש בחומרים אחרים שאינם מתכתיים. ישנו למשל גשר קוביות שקוף שבנוי בדיוק כמו גשר רגיל רק הסמכים בו עשויים חרסינה שקופה. עדיין גם כאן זהו גשר קוביות קבוע הנמצא על שיני המטופל לאורך כל התקופה מבלי להסירו. טיפול הנחשב מתקדם מאוד וגם סימפטי ונוח יותר הוא יישור שיניים אינויזליין. מדובר בטיפול באמצעות קשתיות (פלטות) שקופות ונשלפות אשר מוחלפות מדי תקופה בהתאם להתקדמות הטיפול. הקשתיות מיוצרות מראש על פי הדמיות ממוחשבות המדמות את מבנה הפה והשיניים בשלבים שונים של הטיפול וכך מתוכננת לכל שלב קשתית באופן מדויק.

כל היתרונות של יישור שיניים אינויזליין

יישור שיניים אינויזליין נחשב לטיפול מתקדם עם הרבה יתרונות ביחס לטיפול באמצעות גשר רגיל ואפילו באמצעות גשר סמכים שקוף. זהו טיפול מדויק וממוקד יותר בגלל התאמה מדויקת של קשתית לכל שלב בטיפול. הקשתיות הן שקופות ומולבשות על השיניים כך שהן כמעט בלתי נראות. הקשתיות נשלפות כך שהדבר נוח יותר, אך כאן צריך לשים לב שהיתרון לא יהפוך לחיסרון: הקשתיות צריכות להיות בפה כמעט 24 שעות ביממה. ניתן להסירן למשך כשעתיים כך שהאפשרות לשלוף אותן נוחה ומרגיעה אך חשוב לא לנצל אותה יותר מדי. מעבר לכך זהו טיפול שנחשב קצר יותר מטיפול רגיל וגם נדרשת פחות הגעה למרפאה למעקב כי המטופל מקבל בכל פעם מספר קשתיות להחלפה והוראות מדויקות.

טיפול מצוין לילדים ומבוגרים

יישור שיניים אינויזליין הוא אחד הטיפולים המבוקשים ליישור שיניים למבוגרים. אם אצל ילדים ונוער המראה הכסוף של הגשר הסטנדרטי הוא מראה רגיל ומוכר, אצל מבוגרים זהו מראה פחות סטנדרטי ואפילו מביך, במיוחד אצל אנשים בעלי  תפקידים בכירים או כאלה שתפקידם דורש מפגשים רבים עם אנשים. לכן, יישור שיניים אינויזליין הוא פתרון מעולה: כמעט לא נראה וגם משיג את המטרה תוך זמן קצר יותר. היום גם ילדים רבים מתעקשים על הטיפול בקשתיות השקופות ואין ספק שהטיפול נוח ונעים יותר עבורם.

ד"ר עומר פלייסיג הוא אורטודנט בעל ניסיון רב המתמחה בשיטות טיפול מתקדמות כמו אינויזליין הן בילדים ונוער והן במבוגרים. מוזמנים ליצור קשר.