כיצד לתכנן את העתיד בצורה נכונה?

0
32
עו
קרדיט: Canva

בני זוג שמנהלים חיים משותפים שנים רבות לא תמיד יודעים כיצד לדאוג אחד לשני במקרה של פטירה וזה כולל גם עניינים פיננסיים. החשיבות הרבה של ענייני רכוש וכספים בתקופה לא ודאית כזאת מחייבת מחשבה מראש ותכנון של היום שאחרי, כאשר אחד מבני הזוג ילך לעולמו וענייניו הרשמיים אינם מסודרים ומאורגנים. אמנם, חוק הירושה בישראל דואג לבני זוג בירושה, אולם הוא דואג גם לצאצאים ולכן הירושה מתחלקת בין כולם ולא תמיד זה מספיק למחיה לבן הזוג, במיוחד כאשר יש גם מחלוקות. מי שרוצה לוודא שבני הזוג מקבלים כל מה שמגיע להם כדי שיחיו את שארית חייהם ברווחה ובכבוד, חייב לדאוג לכך בצוואה שהוא יורש אותו ולנסח במדויק את התנאים המדויקים של מה שהם רוצים שיקרה בזה. יש לערוך צוואות הדדיות שמבטיחות את זה והן מחייבות כל עוד לא חוזרים בכם מכך ומודיעים על זה בכתב כדי שבן הזוג יוכל לשנות את הצוואה שלו. משרד עורכי דין רן רייכמן מטפל בענייני לקוחותיו בכל מה שקשור לצוואות ומסביר את כל ההשלכות של הצוואה החוקית שתהיה תקפה בבית המשפט.

מה עושים כשרוצים לתבוע?

במשפחה יש פתח לסכסוכים רבים ויש לא פעם בעיות ומשברים שמגיעים לבית המשפט ונמשכים שם שנים רבות ודורשים הרבה כסף, משאבים רגשיים וזמן והם יוצרים עומס על בתי המשפט. בגלל זה חייבים להגיש בקשה ליישוב סכסוך כשלב מקדים לפני הגשת תביעה, על מנת לעבור גישור ויישוב הסכסוך בדרכים אחרות לפני שמרימים ידיים ופונים לבית המשפט. זה יכול להניב תוצאות הרבה יורת מתונות וטובות מאשר מאבק ראש בראש בבית המשפט וזהו עוזר מאוד לכל משפחה שמעדיפה למצוא דרך אחרת לפתור בעיות. עורך הדין שמייצג אתכם יכול ללוות אתכם גם בהליך זה בייעוץ ובפישור על מנת לעזור לכם להגיע לתוצאה טובה.

לבקש מעורכי הדין שלכם עזרה

כשאתם פונים לעורכי הדין שלכם בבקשת עזרה לא מדובר בהכרח בפנייה לבית המשפט מיד. יש צעדים רבים שאפשר לנקוט לפני כן כדי לפתור את הבעיה ויש הרבה מאוד דברים שבעזרתם עורך הדין שלכם יכול לסייע לכם גם בעריכת מסמכים שיעזרו לכם, כמו הסכמי ממון וזוגיות, כמו צוואות ואפילו הסכמי גירושין בהסכמה כדי למנוע את המשפטים הארוכים והמסובכים. משרד עורכי דין רן רייכמן מסייע לכם בכל עניין שהוא במשפחה כדי לקבל את מה שמגיע לכם בדרך הקצרה והטובה ביותר.