כל מה שצריך לדעת על מיני בר לשבת

0
40

היתרונות הרבים שבשימוש במיני בר כמו נוחות וגם האפשרות לשתות מים מסוננים ומטוהרים ללא שימוש בבקבוקים הם ברורים לכולם ולכן מתקנים אלה הם פופולאריים מאוד הן בבתים פרטיים והן במוסדות ציבוריים. עם זאת, לאוכלוסייה הדתית או בכלל אוכלוסיה שומרת שבת נותר עניין לא פתור עם מתקני מיני בר סטנדרטיים והוא העובדה שכל שימוש במיני בר גורם להוספת מים חדשים למתקן והפעלת מרכיבים שפועלים על חשמל כמו מדחס הקירור כשאלה מים קרים או מיכל ההרתחה כשאלה מים חמים. הפתרון הוא מיני בר לשבת אשר פועל באופן כזה שלא גורם לחילול השבת ומאפשר גם לדתיים ושומרי מסורת ליהנות ממים קרים, מים פושרים ורותחים בלחיצת כפתור.

כיצד פועל מיני בר לשבת?

מיני בר לשבת דומה במראה שלו למיני בר רגיל עם אפשרות לשינוי אופן הפעולה עם כניסת השבת. העיקרון שלו הוא כניסת מים לצינור המתקן עם כניסת השבת ללא כניסת מים חדשים נוספים אליו כאשר ישנו שימוש במתקן. כדי שתהיה אופציה למים קרים, תרמוסטט המים הקרים בודק את טמפרטורת המים באופן אוטומטי ומדחס הקירור מופעל בהתאם לצורך. לגבי מים חמים, מיני בר לשבת פועל בעצם בדומה למיחם. כך, כאשר ישנו שימוש במים חמים הדבר לא גורם לכניסת מים חמים חדשים ולא לחימום המים.

למה לשים לב בבחירת המיני בר?

באופן גס ישנם שני סוגים של מיני בר לשבת: מיני בר המציע מים קרים בלבד ומיני בר המציע מים קרים וגם חמים. מומלץ לבחור במיני בר המציע גם מים חמים. כך תחסכו את הצורך במיחם וגם תשמרו על איכות המים בשל הסינון שישנו במתקן מיני בר. מעבר לכך, בדקו האם יש  במתקן אפשרות לנעילת ילדים, הדבר חיוני במיוחד אם יש ילדים קטנים בבית או אם הנכדים מגיעים לעשות אצלכם שבת. בדקו את גודל המתקן, את עיצובו, איזו אחריות אתם מקבלים עליו ולכמה זמן. בדקו גם מהו המסנן שמגיע עם המתקן, האם נחשב איכותי וכל כמה זמן יש להחליפו. מיני בר לשבת אמור לשמש אתכם כמובן לא רק בשבת אלא כל ימות השבוע ולתקופה ארוכה. לכן אל תתפשרו ופנו לחברה אמינה, רצינית המתמחה בתחום.

חברת מי בר צלולים מתמחה בכל הקשור למתקני מים, כולל מיני בר לשבת ונושא סינון אבנית. היא מעניקה שירות מקצועי ויחס אישי לכל לקוח. מזמנים ליצור קשר.