עורך דין לענייני גירושים

0
22
Credit Canva.com

עורך דין לענייני גירושים הוא איש מקצוע שמתייצב לצד גבר או אישה בנקודה רגישה מאוד בחייהם. פירוק התא המשפחתי הוא תמיד אירוע לא פשוט, שמחייב היערכות נרחבת וגם פעולה נחושה ליצירת מציאות חדשה מיטבית. בהתאם מומלץ בחום לא להתנהל בשאננות ולא לוותר על עורך דין מומחה. משרד עורכי דין ישי מויאל מספק מגוון רחב של שירותים משפטיים סביב גירושים מזה שנים רבות, ובהתאם יכול להתחייב לשירות הסטנדרטים גבוהים במיוחד.

מה עלול להשתבש בלי עורך דין לענייני גירושים?

* הליך שמתקיים בערכאה שיפוטית לא אופטימלית – בחלק מהמקרים כדאי לפעול להסדרת הסוגיות השונות סביב הגירושים בעזרת בית משפט לענייני משפחה. במקרים אחרים הכתובת הנכונה היא בית דין רבני. ללא עורך דין מומחה, הצד השני יוביל לכתובת הרצויה עבורו, והתוצאה עלולה להיות פגיעה באינטרסים שלכם.

* אי מיצוי הזכויות – ללא עורך דין מנוסה אישה יכולה למשל להפסיד את דמי המזונות המגיעים לנשים לפני שמושלם הליך הגירושים. דוגמה נוספת היא חוסר יכולת למצות את חזקת השיתוף שמקנה 50% מהנכסים המשותפים לכל אחד מהצדדים עקב אי ידיעה.

* הסלמה מיותרת – במקרים רבים גירושים מציפים כעס, עלבון, עוינות ורגשות שליליים אחרים. כשהרגשות הם אלה שמנחים את ההתנהלות התוצאה עלולה להיות הסלמה. בהסלמה טמונות סכנות מוחשיות, בעיקר לילדים. עורך דין מנוסה, ובפרט כזה שהוא גם מגשר, מתווה התנהלות שונה לחלוטין, כזו שמתאפיינת במחויבות לפתרון לטובת כל הצדדים.

טיפול מסור ויעיל בכל הסוגיות הרלוונטיות

עורך דין לענייני גירושים מטפל כאמור בכל הסוגיות הרלוונטיות סביב פרידה: מזונות נשים, מזונות ילדים, זמני שהות, תביעת גט ועוד. משרד עורכי דין ישי מויאל מקפיד על מתן שירות מסור ויעיל לכל מי שנמצאים בנקודה הרגישה לקראת פרידה. השירות ניתן בגובה העיניים, כולל הסברים ברורים ומפורטים לגבי כל צעד וכל פעולה, כך שהאדם יוכל להיות שותף מלא לקבלת ההחלטות הנכונות ביותר עבורו. דגש נוסף הוא אסטרטגיה מדויקת, בהתאם למטרות שמציג האדם ולחיים שאותם רוצים ליצור אחרי הגירושים.