עורך דין הסכם מייסדים

0
74
עורך דין הסכם מייסדים
קרדיט - canva

מייסדים הם אנשים שמתחילים משהו חדש ובהקשר של משפט וחוזים יהיה מדובר באנשים שרוצים להקין שותפות עסקית חדשה. יש הרבה דברים לקחת בחשבון וגם כאשר מדובר בבני משפחה או בחברים טובים חשוב מאד להתחיל ברגל ימין ולהעלות על כתב את כל ההסכמות והתנאים המוסכמים. לשם כך חשוב למצוא עורך דין הסכם מייסדים שיש לו ידע ובקיאות בתחום של החלת הסכמים כאלה והוא יוכל לנסח ולערוך אותם בהתאמה אישית לכל קבוצת אנשים שמעוניינים לצאת לדרך עסקית משותפת. ההסכם חייב לכלול את כל ההסכמות ואת כל הפרטים הקטנים, בעיקר כדי שאפשר יהיה להסתמך עליו במידה ויתעוררו מחלוקות ואי הסכמות בהמשך.

במה יכול לסייע עורך דין הסכם מייסדים?

הסכם מייסדים צריך לכלול לא מעט סעיפים ונושאים שיכולים להיות רגישים אך חשוב מאד לתת להם התייחסות מיד בתחילת הדרך העסקית המשותפת – חלוקת הון או רווחים, חלוקת מניות או אחוזי שליטה בחברה המתהווה, דרך התנהלות במקרים מסוימים שיכולים להגיע וכמובן איך להתמודד עם חילוקי דעות או מחלוקות שיעלו. יש מקרים שבהם עורך דין הסכם מייסדים ינסח גם סעיפים שקשורים בפטירה של מי מהשותפים ועוד. את כל אלה יסייע עורך הדין לנסח בהסכם מסודר ומותאם אישית עבור כל עסק וכל תחילתה של דרך עסקית. עורך הדין יכול לייעץ בנוגע לסוגיות משפטיות, לסייע בניסוח ההסכם בצורה ברורה ומדויקת, ולוודא שההסכם תואם את החוק ואת האינטרסים של כל הצדדים המעורבים.

החשיבות של הסכם מנוסח עם כל הסעיפים הדרושים

כאשר שותפות חדשה יוצאת לדרך אף פעם אי אפשר לדעת מה היא תביא איתה ולכן חשוב מאד לוודא שיש עורך דין הסכם מייסדים שילווה אותה, בין אם הוא ייצג את כל הצדדים ובין אם ייצג רק אחד מהם (כך שלכל אחד יהיה עורך דין נפרד שייצג אותו). מה שחשוב בשורה התחתונה זה הווידוא שההסכם מכיל את כל מה שהשותפים החדשים הסכימו עליו וכעת לאחר החתימה אפשר לצאת לדרך עסקית חדשה, מרגשת ומעניינת שעבור רבים תהיה הגשמת חלום.

מחפשים ליווי מקצועי לעריכת הסכם מייסדים? פנו למשרד עו"ד ורו"ח אבידור לפיד וקבלו את השירות המתאים והדרוש לכם מעו"ד מנוסים בתחום זה.