משקפי מולטיפוקל

0
71
משקפי מולטיפוקל

רוב המבוגרים מתחילים להרכיב משקפי ראייה עקב פרסביופיה. התפרצות המחלה מתרחשת לרוב בהדרגה, החל מגיל 40, ונתפסת כמרכיב טבעי של הזדקנות רקמות העיניים. פרסביופיה, או זוקן ראייה, לא מאפשרת להתרכז בפרטים קרובים, כולל מספרי טלפון, טקסט במחשב או מילים בדף. כשאתם צעיר, העדשה הפנימית של העין שלכם עדיין מתפתחת, כך שהיא יכולה לשנות את המיקוד שלה מקרוב לרחוק. למרבה הצער, עדשה זו נעשית עבה וקשה יותר עם הגיל, מה שהופך אותה לפחות גמישה ומשפיעה על היכולת שלכם לראות מקרוב. אתם יכולים לרכוש משקפי ביפוקל או משקפי מולטיפוקל בחנות ג'ראיסי אופטיקל, אם אתם כבר משתמשים במשקפי ראייה למרחק כדי שתוכלו לשמור על ראייה ברורה בכל המרחקים.

 משקפי מולטיפוקל- עדשות מתקנות לקוצר ראייה ורוחק ראייה

מבוגרים עם פרסביופיה הם המועמדים הנפוצים ביותר לעדשות דו-מוקדיות או מולטיפוקליות, אם כי ניתן לרשום עדשות אלו גם לבעיות של מיקוד או עבור עיניים שמובילות למאמץ קריאה. במקרים כאלה, החלק התחתון של העדשה מקל על יכולות הריכוז הנדרשות לקריאה, ובכך מפחית את העומס על העיניים. יתר על כן, מחקרים הראו כי מולטיפוקל עשוי להקל על העומס על השרירים האחראים על מיקוד ראייה, אשר בתורו יכול להאט את התקדמות קוצר הראייה.

עדשות טריפוקל – מה הן?

 שלושה אזורים אופטיים שונים – רחוק, טווח בינוני וקרוב – כלולים בעדשה תלת-מוקדית, אשר נבדלת על ידי שני קווי פילוח. בין אם אתם מסתכלים על מסך מחשב או על לוח המחוונים של הרכב שלכם, פלח הביניים – הממוקם מעל הפלח לראייה קרובה – יהיה שימושי. קווי הפילוח הלא אטרקטיביים בעדשות תלת-מוקדיות הם הסיבה העיקרית לכך שהם אינם נרשמים לעתים קרובות, למרות שהם עשויים להיות שימושיים עבור אנשים הזקוקים לשלוש התאמות ראייה ברורות.

באותו האופן שבו ביפוקל מתקנים ראייה במרחקים שונים, משקפי מולטיפוקל מתקנים ראייה בכל מרחק על ידי שילוב של עדשות שונות. בעזרת המולטיפוקל תוכלו לרחוק גם מקרוב וגם למרחקים בעזרת זטג משקפיים בודד.

צרו קשר עם ג'ראיסי אופטיקל כדי לדבר על התאמת עדשות מולטיפוקל עבור הצרכים שלכם