איך עושים הום סטיילינג מודרני לבית?

0
194
קרדיט - pixabay

רבים בוחרים לשפץ את הבית שלהם לאחר מספר שנים של מגורים, לרענן את המראה שלו ולעשות שיהיה נעים ושמח. האופנה של הרהיטים בשוק כל הזמן מתעדכנת, ומה שהיה מודרני לפני עשרים שנה היום כבר נחשב לעתיק (ואולי בקרוב יהפוך לוינטג'! יש פריטים ייחודיים ששווה לשמור). בעלי דירה רבים מעוניינים בעקבות הבחירה לשפץ את הבית שלהם גם לעשות לו הום סטיילינג ולבחור רהיטים מודרניים יותר שיתאימו לבית החדש ויקנו אווירה עכשווית ומעודכנת בחלל.

בית מודרני ושיפוץ החלל

הום סטיילינג לבית מודרני יכול להיות יצירתי ואפילו חמים ונעים, בית מודרני לא חייב להיות בית קר עם הרבה מרובעים וצבעים קרים- הוא יכול להיות יצירתי ואפילו עם צבעים ועדיין להיכלל בז'אנר המודרני. מה שחשוב להבין זה שמודרני יכול להיות כל דבר- אם חושבים בצורה יצירתית ועושים שילובים בין ריהוט חדש לישן, גופי תאורה, תמונות וצבעים. רבים חושבים שבית מודרני חייב לכלול בתוכו רק את הריהוט הכי מודרני חדש וזה שמככב בכל מגזיני עיצוב הבית- אבל הסגנון המודרני יכול להכיל בתוכו מגוון צורות צבעים ושילובים, כי דווקא בז'אנר הזה יש הרבה קאמבקים של רהיטים מתקופות אחרות שהפכו להיות "רטרו" ו "וינטג'".

שילוב הפריטים החדשים בשיפוץ

כאשר אתם משפצים את הבית שלכם אתם בוחרים בעצם מרצפות חדשות, קרמיקה חדשה, כיור, אמבטיה, מטבח- כל אלה צריכים להתכתב אחד עם השני ויחד עם הרהיטים החדשים והישנים שאתם רוצים לשלב בעיצוב הבית. עיצוב פנים שיפוץ הבית, אלה שני דברים שצריכים להתכתב אחד עם השני בהרמוניה כדי ליצור מראה של בית שהמעצב שלו תכנן בצורה אחידה.

כאשר אתם בוחרים רהיטים חדשים לבית, יחד עם מעצבת הפנים שלכם תוכלו לחשוב איך בעצם אפשר להשמיש חלק מהרהיטים הישנים ולהפוך אותם להיות כמו חדשים ולהתכתב עם החלל. לא בהכרח צריך להוציא אלפי שקלים על ספה חדשה, ואפשר לפעמים לקחת את אותה ספה ולרפד אותה מחדש לפי הצבעים החדשים של העיצוב לאחר השיפוץ- ולהשיג בדיוק את אותה תוצאה שרציתם בלי לקרוע את הכיס. גם רהיטים עתיקים יכולים לקבל צביעה מחודשת אצל בעל מקצוע ופתאום להיראות "וינטג'", עם תכנון נכון אפשר להשמיש הרבה חפצים שתכננתם לתת או לזרוק ולחסוך הרבה כסף וגם ליהנות מיצירתיות ואפילו חשיבה שהיא קצת יותר אקולוגית לכדור הארץ.

אירית הראל- מעצבת מרחבים מעוררי השראה, תשמח ללוות אתכם בתהליך שיפוץ ועיצוב הבית.