כדי שתוכלו להתקדם, אתם צריכים לבחור אנשי צוות מעולים

0
133
עורך דין גביית חובות
קרדיט - Pixabay

מי שפותחים עסקים לראשונה חושבים כי הם יכולים לעשות הכל בכוחות עצמם. התפיסה השגויה היא: 'אם אני לא אעשה את זה, הדברים לא יעשו על הצד הטוב ביותר'. אבל, כמובן, מדובר על טעות. בתור יזמים, מי שבחרו לקחת את התשוקה שלהם ולהביא אותה צעד קדימה, אל עתיד טוב יותר, אתם חייבים לזכור כי אתם צריכים להיעזר במי שאפשר מסביב לכם. אם לא תבחרו רואה חשבון מצויין, אשר יטפל בבירוקרטיה וידאג לעשות סדר בכל הנוגע לניהול חשבונות, לא רק שתמצאו את עצמכם שקועים בעבודה שוחקת, אלא, אתם עלולים לעשות טעויות שבסופו של יום יעלו לכם ביוקר. לכן, זה הזמן, לפנות לקבלת מענה מקצועי של רואה חשבון בחדרה במטרה לעשות סדר בניהול החשבונות של העסק ופשוט, להוריד מכם את המעמסה המיותרת.

מה השירותים שאפשר לקבל מרואה חשבון מעולה

במסגרת השירותים הניתנתים על ידי רואה חשבון בחדרה תוכלו ליהנות מהשירותים הבאים:

  • ניהול חשבונות של חברה בעמ או עמותה: כך לא תצטרכו לחשב מה הסכום שיש לשלם לביטוח הלאומי עבור כל עובד או את מס הבריאות, יש מי שיעשה זאת עבורכם.
  • ליווי בעת פתיחת תיק עוסק פטור או עוסק מורשה ברשות המיסים: כדי שלא תשכחו שום טופס ועל מנת שתהיו בטוחים כי אתם עושים הכל נכון.
  • סיוע בהגשת דוחות שנתיים: כדי שלא תפספסו את התאריך ועל מנת שיהיה מי שימלא את הטופס עבורכם.
  • ליווי עוסק מורשה לאורך השנה: הגשת טפסים למעמ וכיוצא בזה.
  • הגשת החזר מס לשכירים: במידה ושילמתם מס בשיעור גבוה מכפי שהייתם אמורים לשלם על פי חוק.

מדובר כמובן על חלק קטן מהרשימה המלאה של השירותים אותם ניתן לקבל, אבל חשוב לציין כי רואה חשבון בחדרה מסייע לעצמאיים, שכירים ובעלים של חברה בעמ במקצועיות ובמסירות.

אתם עובדים קשה ומגיע לכם ליהנות מהכסף שלכם

הדבר אולי המשמעותי ביותר אותו עושה רואה חשבון בחדרה, זה להבטיח כי הכסף ששייך לכם ישאר אצלכם. כלומר, לא פעם, בעקבות טעויות של מי שלא מכירים את רשות המיסים מקרוב, עצמאיים ושכירים לא יודעים איך לעשות תכנון מס נכון, טועים במועד ההגשה של טופס זה או אחר, כך שהם מסתכנים בקבלת קנסות וכן הלאה. כלומר, לא פעם, סיוע של רואה חשבון מנוסה, זו הדרך שלכם לשמור את ההון שלכם ברשותכם.

משרד רואה חשבון של ענת דדוש, ישמח לתת לכם מענה מקצועי בכל עניין, עוד היום.