כך מאבטחים את הכניסה והיציאה מהמתחם

0
937
כך מאבטחים את הכניסה והיציאה מהמתחם

באזורים ומתחמים רבים מתבצעים שדרוגים שונים על מנת לאבטח את המתקן מעט יותר בכל פעם. בין היתר ניתן להשתמש בשערי קרוסלה, מערכת בקרת כניסה, שערים נפתחים, מחסומים ושערים מיוחדים, דלתות אוטומטיות ועוד. כל אחד מאלה יכול לתרום במידה מסוימת לשיפור האבטחה במקום ולניטור נכון ויעיל יותר של המבקרים בו. חברת רום טכנולוגיות מתמחה במערכות אבטחה חכמות ומספקת לכם שירותים ומתקנים אלה והרבה יותר. 

אבטחת שטח הכניסה עם בקרת כניסה:

אבטחת הכניסה למקום חשובה מאוד במקומות רבים, החל ממפעל מרובה עובדים, דרך בניינים ציבוריים, מוזיאונים, חדרי כושר, קניונים, בנייני משרדים ולעתים אפילו בנייני מגורים. יש כמה דרכים לאבטח את שער הכניסה ואחת מהם היא באמצעות מערכת בקרת כניסה איכותית. מערכת בקרת כניסה מסייעת בניטור ומעקב תקין של הנכנסים למתחם ומאפשרת לנו מעכב לא רק אחר כמות האנשים אלא אילו אנשים נכנסים, באילו שעות ומתי הם עוזבים. ישנן מערכות עם קוד, מערכות ביומטריות המופעלות על ידי טביעת אצבע או זיהוי פנים, מערכות הקוראות קוד זיהוי (לדוגמה כרטיס עובד), מערכת המאפשרת כניסה על ידי הקשת מספר הסלולר של העובד, מערכת לזיהוי כלי רכב, מערכות כניסה/יציאה בתשלום וכו'.

הוספה של שער קרוסלה – היכן זה מתאים?

שער קרוסלה נפוץ בהרבה מאוד מקומות וסביר להניח שכבר נתקלתם בשער כזה בכניסה למוסדות אקדמאיים, בכניסה לרכבת, לספריות, למוזיאונים, לקניונים, לבנייני משרדים ועוד מקומות רבים אחרים. שער זה יכול להגיע עם מערכת בקרת כניסה ולכלול יכולת ניטור של האנשים הנכנסים והיוצאים מהמקום, ספירת כמות נכנסים ויוצאים וכמובן חוסמת את היציאה והכניסה לפעילות חשודה כמו בריחה מהירה מהמקום וכו'. כל קרוסלה מאפשרת כניסה חד כיוונית בלבד. ישנן סוגים שונים של שערי קרוסלה: שערים נמוכים (עד מטר וחצי גובה), שערים גבוהים המתאימים לגובה הקומה במתחם (או לגובה של 2.5 מטר בדרך כלל) ועוד.

מעברים מהירים ליציאה ופינוי מהיר של המקום:

באתר של רום טכנולוגיה תוכלו למצוא מערכות נוספות שגם ישפרו את זרימת האנשים במקום ללא עיכובים. כך למשל במתחמים הומי אדם מומלץ לכלול מעברים מהירים המאפשרים יציאה מהמתחם ללא עיכובים מיותרים: קניונים, נמלי תעופה, פארק שעשועים, חדרי כושר ועוד. הרעיון הוא לשחרר את האנשים במהירות ולאפשר להם מתחם יציאה מהיר ללא עיכובים מיותרים ומצד שני עדיין לשמור על רמת אבטחה מסוימת. תוכלו לעשות שימוש בשערים הנפתחים אוטומטית או דלתות זכוכית הנפתחות עם חיישן תנועה ועוד.

פנו אלינו באתר http://rom-tech.co.il או בטלפון 077-8035545 ונשמח לבדוק ביחד אתכם את מערכות האבטחה המתאימות ביותר לעסק שלכם.