שירותי ניקיון ואחזקת מבנים – מה זה כולל?

0
915
שירותי ניקיון ואחזקת מבנים – מה זה כולל?

מבנה יפה ומהודר ככל שהוא נראה מבחוץ אינו יכול להישאר כזה ולעשות רושם טוב על המבקרים בו אם לא ישמרו בו על הניקיון. חברות ניקיון המתמחות בשירותי אחזקת מבנים למיניהם מציעות את שירותיהן הן במגזר הפרטי וכן גם במגזר העסקי. חברות כמו אגפים – חברת ניקיון משרדים בחיפה המספקת גם שירותי אחזקת מבנים הכוללים מגוון שירותים חשובים.

מה כולל שירותי אחזקת מבנים בחיפה?

  • עבודות חשמל.
  • עבודות גבס ושיפוצים.
  • עבודות וטיפול תקלות אינסטלציה. 
  • ניקיון פוליש וקריסטל.
  • שירותי ניקיון למבנים בכל סדר גודל.
  • עבודה מול אנשי מקצוע נוספים הנדרשים בתחזוקת הבניין וסביבתו. 
  • ועוד…

שירותי אחזקת מבנים בחיפה חיונית מאוד בעיקר לבנייני משרדים וכן בנייני מגורים שונים. כמו כן בחיפה תוכלו למצוא גם את בניין העיריה, בית המשפט, בית הדין הרבני ועוד מגוון מבנים ממשלתיים וציבוריים שגם אותם חשוב לתחזק באופן שוטף למען הציבור. 

ניקיון משרדים בחיפה – התאמה אישית לכל עסק:

אם יש לכם משרד בחיפה, לא משנה מה הגודל שלו או של החברה, חשוב לדאוג לניקיון המשרד לרווחת העובדים והלקוחות שלכם. רושם ראשוני הוא לא בר שינוי מהיר כל כך ולכן אם אתם מארחים את הלקוחות במשרד שלכם אתם רוצים לוודא שהכול בו מתנהל כראוי ושהוא נקי להפליא. חברת ניקיון משרדים בחיפה תספק לכם שירותי ניקיון לרחבת המשרד והכניסה, ניקיון פאנלים, ניקיון חלונות, ניקיון המחשבים, הריהוט והציוד במקום, פינוי אשפה, ניקיון שירותים, ניקיון מטבח ועוד שירותים בהתאם לצרכי העסק. חברות ניקיון ואחזקת מבנים מספקות שירותים אלו בהתאמה אישית לכל עסק שכן עסק עם 5 עובדים אינו צריך את אותם שירותי ניקיון כמו חברה עם 100 עובדים או יותר. 

ניקיון לאחר שיפוץ בצפון:

עבודות שיפוץ מביאות עמן לכלוך רב. הלכלוך יכול להצטבר על החלונות, על הרצפה ואפילו על הקירות. לעתים רבות יש גם לכלוך שקשה לנקות בשטיפה רגילה כמו צבע, שכפטל וכתמים שונים. אפילו חתיכות בטון שמתייבשות עשויות ליצור מראה לא נעים של הרצפה והקירות. לאחר שיפוץ, בין אם מדובר בבית ובוודאי כאשר מדובר במשרד העסק שלכם חשוב לדאוג לשירותי ניקיון. ניקיון לאחר שיפוץ בצפון ייעשה על ידי חברת ניקיון מקצועית ומנוסה שלא תקטין ראש ותבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. חברת אגמים מתמחה בשירותי ניקיון אלו ובשירותי אחזקת מבנים בכל סדר גודל. צרו עמנו קשר באתר http://reclean.co.il או בטלפון 050-5800273 ונשמח לעמוד לשירותכם.