להשתמש בטכנולוגיה ביעילות ובחכמה

0
134
קרדיט: Freepik,com

אחת הדרכים הנהדרות והטובות ביותר להשתמש בטכנולוגיה ולחסוך זמן יקר זה באמצעות תוכנה לחתימה דיגיטלית אשר באמצעותה תוכלו לחתום על כל מסמך שאתם רוצים מכל מקום בעולם ולמעשה לחסוך לעצמכם ולמקבל המסמך זמן יקר, אין זה משנה בין אם זה טופס 101, טופס ייפוי כוח, חתימה על מסמכים חשובים של הבנק או כל מסמך כזה או אחר תוכלו להשתמש בתוכנה דיגיטלית ולחתום דרכה וכמובן שלא לדאוג לכך שיעשו שימוש בחתימה שלכם. על מנת לדאוג לכך שהחתימה שלכם אכן מאובטחת תוכלו לחברה אשר מתמחה בתחום החתימות הדיגיטליות ולדאוג לכך שהחתימה שלכם תישאר מאובטחת ובטוחה. לשם כך תוכלו לפנות ל iForms ולקבל מגוון רחב של פתרונות דיגיטליים בנושאי מסמכים, חתימות דיגיטליות ועוד. חברתנו הינה בעלת מוניטין מפואר בתחום המסמכים הדיגיטליים והחתימה הדיגיטליות תוך כך שאנו מקפידים על יחס אישי מול לקוחותינו ותוך כך שאנו מקפידים על אמינות ועל מסמכים מאובטחים ברמה הגבוהה ביותר. חברתנו עובדת עם מיטב החברות בארץ, כמו למשל רכבת ישראל, כנסת ישראל, שטראוס ועוד.

 

לחתום מרחוק

הרבה בעלי עסק דרשו מהעובדים שלהם להגיע למקום העבודה על מנת לסדר דברים עם טופס ה101 שלהם, אך כיום לא כך הדברים שכן כיום אפשר למלא טופס 101 מקוון, ודרך כך לחסוך עלויות רבות, וזמן יקר. הטופס הינו אותו טופס בדיוק, והוא פשוט נגיש יותר כי הוא נמצא באינטרנט, יותר ויותר עסקים ובעלי עסקים עוברים לשימוש בטופס 101 מקוון שכן הדבר נוח יותר ונגיש יותר ומונע כאבי ראש מיותרים לכל הצדדים.

 

התייעלות טכנולוגיות

על מנת לחתום על מסמכים מרחוק ולדאוג לכך שהחתימה שלכם לא מגיעה לידיים הלא נכונות ישנם חברות אשר מתמחות בחתימה על מסמכים מקוונים ועושה זאת תוך אבטחה ושמירה על המסמכים שחתמתם עליהם ברמה הגבוהה ביותר. תוך כך שאנחנו שמים תאריך, וחתימה של הלקוח וכמובן שהלקוחות שלנו מקבלים אסמכתא של המסמך אשר נחתם. חברת iForms מתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים במסמכים דיגיטליים מכל הסוגים, חתימות דיגיטליות ועוד. חברתנו נחשבת לחברה בעלת מוניטין מרשים בתחום תוך כך שאנו עובדים עם מיטב הגופים במדינת ישראל. כמו כן אנו מקפידים על תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר ואבטחה הכי טובה שאפשר וזה בגלל החומר הרגיש. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 03-6507282 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.