האם אפשר לערער על דוח משטרה?

0
110
קרדיט: canva

אם קיבלתם דוח תנועה שלא בצדק, במיוחד אם אתם רגע לפני פסילת רישיון הנהיגה שלכם בשל צבירת נקודות, אל תמהרו לשלם את הדוח. ניתן באמצעות טיפול משפטי נכון, להוכיח את חפותכם בבית המשפט או לחילופין למחוק את נקודות משרד הרישוי על מנת שרישיון הנהיגה שלכם לא ישלל. ניתן לערער על דוח משטרתי באמצעות האינטרנט והאתר של משטרת ישראל, וגם באמצעות עורך דין שייצג אתכם בבית המשפט. ערעור על דוח משטרה הוא אכן דבר אפשרי, ולכן אם קיבלתם את הדוח שלא בצדק אתם יכולים לערער עליו עצמאית ולקוות שתצליחו לבטל את הדוח, או להיעזר בשירותיו של עורך דין מומחה, שיש לו ניסיון בנושא זה ויוכל לומר לכם אם אכן יש טעם לערער על הדוח, וכיצד יהיה הכי נכון לעשות זאת.

ייצוג משפטי לאחר תאונת דרכים

אם לצערכם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, קטלנית או לא קטלנית, ואתם האשמים בתאונה הזאת- מהרו לפנות לקבל ייצוג משפטי בהקדם. עורך דין מומחה לתאונות דרכים יוכל לסייע לכם כבר משלב המפגש עם השוטרים ולעזור לכם להבין מה בעצם הזכויות שלכם בסיטואציה, מה נכון או לא נכון להגיד לשוטרים על מנת להימנע מהפללה עצמית שלא כצורך, ואילו עדויות או ראיות חשוב שתאספו כבר בשלב התאונה- החל מעדים, תמונות של הרכב הנפגע, ותקשורת מול הגורמים שטיפלו בכם רפואית במידה והיו כאלה. חשוב לגשת לטיפול רפואי לאחר התאונה גם אם אתם מרגישים בסדר. אינכם יכולים לדעת אילו חבלות פנימיות קיימות בגופכם בשל האדרנלין וההלם בעת התאונה, ואולי תרגישו זאת בכלל רק בעוד שבוע או שבועיים מהיום.

מה עושים לאחר מכן?

בתקווה שלא היו נפגעים בגוף או בנפש מתאונת הדרכים, אך גם אם כן, תצטרכו למהר ולהיפגש עם עורך הדין שלכם. משרד עורכי דין לתעבורה יגיש לכם את האפשרויות העומדות בפניכם בהתאם למקרה, לנפגעים, לעדויות ולשלל המידע שיוצג לפני עורך הדין במקום, ובכך תוכלו לראות מה ניתן לעשות על מנת להפחית את העונש שיתקבל ככל שניתן. הדבר תלוי בגורמים רבים, אך חשוב לזכור שתאונת דרכים עם נפגעים שהתרחשה באשמתכם הינה אירוע חמור שנחשב לפלילי בעיני החוק, ויכול להסתיים בקנסות כבדים ובמאסר בפועל.

לכן מהרו למצוא את עורכי הדין הטובים ביותר שיעזרו לכם למצוא את הדרך לעמוד מול בית המשפט בצורה המיטבית ולהציג את המקרה שלכם, כך שתקבלו את העונש הנמוך ביותר שניתן. עורך דין אלי אנושי שופט תעבורה בדימוס, ילווה אתכם לאורך כל התהליך ויעניק לכם שירות איכותי ובלתי מתפשר.

אין בתוכן דלעיל משום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי; אין בו טענה לייצוג הנאשם, כמו כן התוכן דלעיל אינו מתיימר להיות מדויק ו/או מקיף ו/או עדכני, והמסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל דעת עצמו בלבד.

עבור פרטים נוספים מוזמנים לחייג: 050-5738228