מקימים מסעדה חדשה? האם עשיתם תוכנית כמו שצריך?

0
1049
מקימים מסעדה חדשה? האם עשיתם תוכנית כמו שצריך?

במציאות שאנו חיים בה כיום בכל שנה קמות מאות מסעדות חדשות בכל רחבי הארץ. תוכניות הטלוויזיה והריאליטי סביב עולם הקולינריה לצד פרסום נרחב ואהבה לתחום זה גורמים להרבה מאוד אנשים להתחבר לתחום. אנשים שהתחביב שלהם היה לבשל לפתע רוצים לפתח קריירה בתחום, אנשים שעבדו כטבחים רוצים כעת לפתוח מסעדה משלהם ועוד. פתיחת מסעדה איננה דבר פשוט לכשעצמו והבאת המסעדה לידי הצלחה ורווחיות היא גם כן משימה מאתגרת במיוחד לאור התחרות הרבה בתחום. כדי להגיע לידי רווחיות, לייצר בידול עסקי נכון ולהביא קהל רחב אל המסעדה שלכם צריך אסטרטגיה נכונה ולצורך כך תצטרכו יועץ קולינרי מקצועי.

טיפים ראשוניים לפתיחת מסעדה:

פתיחת מסעדה היא משימה מאתגרת. צריך לדאוג להעמדת התקציב המתאים, להחליט כיצד לחלק אותו, לרכוש את הציוד הנכון, לתכנן היטב את המטבח, לבנות תפריט, לתמחר את התפריט, למצוא את העובדים המתאימים לעסק ועוד. להלן כמה טיפים ראשוניים לפתיחת המסעדה שלכם:

  • אף פעם אל תבזבזו את כל התקציב שלכם על פתיחת המסעדה וההוצאות הכרוכות בכך. ייקח זמן עד שהמסעדה תהיה רווחית וגם במהל החודש יש הוצאות רבות שצריך לעמוד בהם, בלאי של חומרי גלם, שכירות, משכורות עובדים ועוד. שמרו מספיק כסף להחזיק את המסעדה מספיק זמן קדימה לפי התוכנית העסקית שלכם. 
  • לפני פתיחת המסעדה התייעצו עם יועץ קולינרי מקצועי שילווה אתכם בתהליך ויבנה אתכם תוכנית עסקה למסעדה.
  • רכשו רק את הציוד שאתם צריכים במטבח שיתאים לגודל המטבח, לסדר שבו אתם רוצים לבנות בו את המטבח ורכשו ציוד יד שנייה אם זה אפשרי כדי לחסוך בעלויות הפתיחה.
  • אל תמהרו לקבל עובדים רבים למסעדה אלא בחרו רק את אלה הקריטיים לפתיחה והתנהלות ראשונית של המסעדה. ככל שהעבודה תעלה כך תוכלו להרחיב את מעגל כוח אדם שלכם.

מיהו יועץ קולינרי וכיצד הוא יכול לעזור לנו?

יועץ קולינרי הוא אדם עם התמחות בתחום הבישול הבקיא בחומרי הגלם השונים, בטיפול בהם, ברזי הקולינריה ובישול, בתבלינים ועוד. אדם המתמחה בתחום הבישול יכול להיות שף גדול ויכול להיות שהוא עשה את דרכו דווקא בתחום הייעוץ בלבד לאחר שלבד וצבר ניסיון רב לאורך השנים. ישנם יועצי קולינריה בעלי רקע בניהול עסקים ולכן יכולים לסייע לכם גם בבניית אסטרטגיה עסקית למסעדה שלכם.

ייעוץ עסקי למסעדות – בניית תוכנית עבודה מא' ועד ת':

ייעוץ עסקי למסעדות המוצע לכם על ידי חברת NEW REST הנו ייעוץ הכולל מגוון רחב של נושאים הקשורים לפתיחה וניהול מסעדה, החל משלב הפוד קוסט שבונים את התפריט ומתמחים אותו, דרך תכנון המטבח, הציוד והאנשים שבו ועד בניית תוכנית עסקית כוללת למסעדה. צרו עמנו קשר באתר http://www.new-rest.com או בטלפון 054-2221360 ונשמח לעמוד לשירותכם.