יוצאים אל הטבע וחוזרים שבעים

0
1063
יוצאים אל הטבע וחוזרים שבעים

החיבור שלנו אל הטבע הוא בלתי מוסבר. אנשים רבים מחוברים אל הטבע עד כדי כך שהם לוקחים את ילדיהם מדי שבוע/חודש לטייל בכל פעם במקום אחר בארץ. אנשים אחרים מלקטים חומרי גלם, צמחים, פטריות, פירות וירקות על מנת לבשל בטבע או לבשל במסעדה על טהרת חומרי הגלם הגדלים בטבע. אנו בחברת שירת השדה כל כך אוהבים את הטבע שהחלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה ולהקדיש את חיינו לסיורים בטבע, סדנאות בישול בטבע וקורסים וסדנאות שונים שיעזרו לכם ללמוד אודות ליקוט צמחים ופטריות למאכל, איך להבדיל בין צמחי בר רעילים לצמחים הראויים למאכל ועוד. אלו הם רק חלק מהפעילויות שהחברה מספקת.

קורס ליקוט מקצועי בטבע:

במהלך קורס ליקוט מקצועי בטבע אתם תצטרכו ל10 מפגשים מיוחדים עם מדריך מקצועי שיסייר אתכם במקומות שונים בטבע הארץ ישראלי המופלא שלנו. במהלך הקורס תלמדו את תורת הליקוט, תלמדו אודות סוגים רבים של צמחים ופטריות המשמשים למאכל וגדלים בטבע, תכירו את המסורות הקדומות ופילוסופיות חיים שונות לאורך ההיסטוריה, תכירו את שלבי הגדילה של הצמחים, מתי הם מוכנים לליקוט ומתי הם ראויים למאכל ועוד. אם אתם אוהבים טבע, אוהבים בישול ורוצים ללמוד את כל זה ועוד – הקורס מתאים לכם בהחלט.

סדנת צמחי בר למאכל:

הטבע מסביב פורח והוא לא פחות יפה מכל מדינה אחרת בעולם. החיבור לטבע הוא הרבה יותר חזק מאשר לצפות בו בגלויות או אפילו לסייר בין הנחלים. החיבור לטבע ממשיך גם בליקוט צמחי בר וחומרי גלם שונים ואכילתם, לימוד בישול בטבע ולימוד פילוסופיות חיים הדוגלות בחיבור לטבע. בסדנת צמחי בר למאכל תוכלו לסיור עם מדריכי חברת שירת השדה בטבע, לקבל הדרכה מלאה על צמחי הבר, על מיומנויות חיים היסטוריות וכמובן כיצד יהיה ניתן ללקט צמחים הראויים למאכל. תלמדו כיצד להבדיל בין צמחים ראויים למאכל לצמחים רעילים או צמחים שאינם ראויים למאכל ועוד המון דברים אחרים. ניתן לבצע את הסיור בקבוצות קטנות וגדולות, ימי גיבוש לעובדים ועוד.

סדנת בישול בטבע:

אחת האטרקציות המלהיבות ביותר ששירת השדה יכולה להציע לכם היא סדנת בישול בטבע. קחו את האהבה שלכם לקולינריה ולטבע צעד אחד קדימה. שלבו בין קטיפת תבלינים וחומרי גלם, צמחים ופטריות ובתוספת חומרי גלם נוספים הדליקו אש ובשלו בטבע. טוב לשלב בטיולי קמפינג וטיולים שונים בטבע, ימי גיבוש וסדנאות לכל הגילאים. צרו קשר באתר https://www.shiratsade.com או בטלפון 054-2248243 ונשמח לקחת אתכם לחוויה מרגשת בין נוף, טבע ואוכל.