פלגי מים – כל השירותים והפתרונות לפרויקטים

0
1008
פלגי מים – כל השירותים והפתרונות לפרויקטים

בכל ייזום ובנייה של פרויקט יש לא מעט אישור ומערכות שצריך לדאוג להם. הרוב יהיה בהקשר של תשתיות וביצוע בדיקות שונות הקשורות למים, ביוב, שפכים, זיהום ועוד. חברת פלגי מים נחשבת לחברה המובילה והמקצועית בישראל הפועלת כבר למעלה מ40 שנים בתחום ומעסיקה למעלה מ100 עובדים ב3 סניפים ברחבי הארץ. החברה מספקת שירותים ופתרונות לפרויקטים החל משלב התכנון ועד לביצועים הסופיים. בין היתר: תכנון, תפעול וליווי פרויקטים בתחומים שונים: מים, שפכים, חקלאות ועוד מגוון רחב של שירותים שניתן למצוא עליהם מידע באתר החברה. להלן כמה מהשירותים הנפוצים ביותר של החברה.

סקר קרקע – מהו ומי נדרש לבצע?

יזם או אדם אחר המחזיקים בקרקע שיש בה חשד לזיהום מתבקשים לבצע בדיקה הנקראת סקר קרקע. בדיקה זו מתבצעת לאחר סקר גז קרקע וסקר היסטורי שהממצאים שלהם מסייעים לשיפור דיוק הדוח של סקר הקרקע. המטרה של הסקר היא לבצע בדיקות מקיפות וקידוחים בקרקע ולבצע בדיקות מעבדה שיגלו אם בקרקע שי סממנים למזהמים שונים שעשויים לסכן בני אדם, בעלי חיים או צמחייה. האישור לאחר הסקר יהיה של המשרד להגנת הסביבה ובעל הקרקע יתבקש להמציא אישור זה רק במידה ויש חשד שהקרקע חשודה כמזוהמת.

תכנון סביבתי ועקרונות סביבתיים שיש לשמר:

תכנון סביבתי מתקשר בעיקר לבדיקות שונות של השימוש בקרקע ובמשאבים השונים בצורה כזו שאינה תפגע בקרקע ובסביבה. התכנון משקלל את הנתונים הסביבתיים, את שלבי הביצוע של הפרויקט וכל מה שכרוך בכך ומוודא שאין הוא גורם לנזקים סביבתיים ואחרים שלא יהיה ניתן להתגבר עליהם לאחר מכן או שעשויים ליצור נזקים כאלה ואחרים. בין היתר התכנון הסביבתי בה לשמר מגוון עקרונות סביבתיים: צמצמום הפגיעה בשטחים וקרקעים למען הדורות הבאים, שמירה על ערכי הטבע, שימוש יעיל ומופחת בקרקע, שיפור המרחב העירוני ועוד.

מי צריך היתר רעלים ואיך להגיש את הבקשה?

היתר רעלים הוא היתר לאיש מקצוע או עסק המשלבים במהלך העיסוק שלהם טיפול ושימוש בחומרים רעילים. היתר זה מחויב על פי החוקים לחומרים מסוכנים שנחקק בשנת 1993. ההיתר ניתן לבדיקה בדיקה מקיפה של אנשי המקצוע ושל העסק, ביקור בבית העסק, בחינת סיכונים, עמידה בתנאים שונים הנדרשים לקבלת ההיתר ועוד. כדי לקבל את ההיתר יש להגיש טופס בקשה להיתר רעלים ולשלם את האגרה הנדרשת לרמת האישור (בין A לD) עם פרטי העסקים, כמות הרעלים השנתית ופרמטרים נוספים שתתבקשו למלא עם הבקשה. אנו בחברת פלגי מים נוכל לסייע לכם לקבל את כל האישורים הנדרשים לפרויקט שלהם, לבצע את ההתאמות הנדרשות ולטפל בכל הניירת והביורוקרטיה שבדרך. צרו עמנו קשר באתר https://www.palgey-maim.co.il או בטלפון 072-3201243 ונשמח לעמוד לשירותכם!