איך תמצאו עו"ד שמתמחה בגירושי בכירים?

0
26
עורך דין גביית חובות
קרדיט - Pixabay

תהליך גירושין עלול ליצור מחלוקות וסכסוכים בכל מצב שהוא, שכן מדובר באחד התהליכים הרגישים והעדינים ביותר שבני אדם מתמודדים עמם. על אחת כמה וכמה כשמדובר על גירושי בכירים כלומר בני זוג שאחד מהם (או אפילו שניהם), מגיע מעולם העסקים או ההייטק. אז, התהליך הופך למאבק משפטי קשה מנשוא שלעתים מידרדר מאוד, כשהניסיון למצוא פתרונות לנכסים יקרים וקריירה מצליחה, מניב שאלות קשות אפילו יותר. באופן טבעי כל אחד מהצדדים ינסה להטות את הכף לטובתו, ויעשה הכל כדי להשיג ליווי מקצועי של אדם שלא רק בקיא במערכת, אלא כזה שיוכל להציג טענות חדות ומדויקות שיסייעו לו להשיג את האינטרסים של מרשו. עורך דין רוני מיור הוא הכתובת שלכם לליווי משפטי מקצועי, מאדם שלא רק למד והשכיל בתחום, אלא צבר ניסיון של למעלה משני עשורים!

גירושי בכירים והשפעתם על בני הזוג

גירושין משמעותם קשר זוגי שמסתיים. יחד איתו, יש לפרק שותפות לחיים, שותפות כלכלית שבני הזוג טיפחו לאורך זמן. כעת תא אחד שטופח יחדיו, מתפצל לשניים ולפעולה הזו ישנה השפעה אדירה על רמת החיים של שני הצדדים. על כן, באופן טבעי ייווצרו חילוקי דעות, בהיקף שמשתנה בהתאם לנסיבות המקרה ולכמות הנכסים והרכוש עליהם מדובר. גירושי בכירים אם כן, יהיו מסובכים הרבה יותר שכן מדובר בדרך כלל בהכנסות גדולות יותר, נכסים נרחבים יותר, ועוד. כך, מתעוררות מחלוקות מורכבות שהליך גישור לא תמיד מצליח לכפר עליו, ואז המחלוקת מגיעה עד לבית המשפט.

המטרה היא להגיע לנקודת האיזון עבור שני הצדדים

כל העניין בגירושין, הוא לעשות הכל כדי שהתהליך לא יסלים, והכל יתנהל על מי מנוחות ככל האפשר. הרי בכל יום עולים לכותרות סיפורים על תהליכי גירושין שהפכו למלחמה של ממש; על הילדים, על כסף, על רכוש. עם הליווי המקצועי והמדויק של עורך דין רוני מיור וניסיונו רב השנים, גם הליך הגירושין הסבוך ביותר יסתיים בשלום – באופן מאוזן עבור שני הצדדים, ועל אחת כמה וכמה עבור הילדים שהם חלק בלתי נפרד מהתהליך ומהשיקולים שלו.