גני הילדים מאפשרים מסגרת טובה לילדים

0
336
גני ילדים בחיפה
קרדיט PIXABAY

גני ילדים בחיפה

הילד גדל ומהמשפחתון הוא עובר אל גן הילדים. גני הילדים מאפשרים לילד לשחק, לגדול, להכיר חברים וגם ללמוד. בנוסף, במסגרת הגן הילדים אוכלים, ישנים ונחים ולכן איכות הגן חשובה מאוד. בחירת הגן צריכה להיעשות תוך הסתכלות על מאפיינים מנקודת מבטו של ההורה יחד עם טובתו של הילד. מנקודת מבט של רווחתו של ההורה, מומלץ לבדוק את מיקום הגן ביחס למקום העבודה ומקום המגורים. למשל, הורים הגרים בחיפה, יחפשו גני ילדים בחיפה אשר יהיו קרובים אל מקום מגוריהם או עבודתם. החשיבות לכך היא העובדה כי ההורה אחראי על הבאתו ולקיחתו של הילד מהגן. בחירה בגן קרוב למקום העבודה למשל, מאפשר להורה הגעה מהירה אל הגן במידת הצורך מבלי לבזבז זמן עבודה יקר. מנקודת מבט של רווחתו של הילד, חשוב לבדוק את סביבת הגן ולבדוק כי הוא ממוקם באזור בטוח הן מבחינת תשתית-כבישים, מעברי חצייה ורמזורים והן מבחינת האוכלוסייה שבה הוא נמצא. מלבד מיקומו הגיאוגרפי של הגן, מומלץ לבחון מספר גורמים נוספים: תפריט האוכל המוגש לילדים, מספר אנשי הצוות ביחס לכמות הילדים, תקינות מתקני הגן, שמירה על בטיחות, סדר היום של הילדים וכמובן גם עלויות.

משפחתונים חיפה

כמבוגרים אנו מעבירים את רוב זמננו בעבודה בה אנחנו מתפתחים, לומדים ומתמקצעים בתחום בו אנו עוסקים. אז היכן נמצאים הילדים? הילדים נמצאים במסגרת מעט שונה, אך דומה. במהלך היום הם מבלים את זמנם במשפחתון. בשנים הראשונות לחייהם, הילדים הם כחומר ביד היוצר והן השנים הקריטיות להתפתחותן. בשנים אלו החוויות שהם חווים, המידע שהם סופגים והחינוך שהם מקבלים מעצב אותם ומשפיע על המשך החיים שלהם וכיצד הם יפעלו בעתיד. לכן, בחירת המשפחתון היא חשובה מאוד וצריכה להתאים לצורת החינוך של ההורים ולאופי הילד. בנוסף, המשפחתון צריך להיות מקום המספק לילד את התנאים הטובים ביותר להתפתחותו הפיזית, הרגשית והמנטלית וצריך להציע סביבה מכילה, תומכת ומזינה. על מנת למצוא משפחתונים אמינים ומתאימים הורים רבים בוחרים להתייעץ עם הורים אחרים אשר מכירים את הגנים השונים או פונים לעירייה על מנת לקבל המלצות אמינות. היצע משפחתונים חיפה הוא רחב ולהורים החיפאים קיים מגוון רחב של משפחתונים מתוכו ההורים יכולים למצוא את המקום המתאים עבור הקטנטנים שלהם.

משפחתון פז הוא משפחתון המעניק אווירה עוטפת ואוהבת ובנוי על אבן יסוד של הקשבה, היענות לצרכים הבסיסים ומתן ביטחון. המשפחתון דוגל בחינוך ביתי המשתנה בהתאם למצב הרוח ולהעדפות הילדים בכל יום.