הבניה בחיפה נמצאת בתנופה וזו ההזדמנות שלך להשקעה משתלמת

0
326
credit: freepik

אם כבר התחלת לערוך סקרי שוק עצמאיים, העובדה הזו ללא כל ספק כבר ידועה לך – חיפה היא אחת מהזירות החמות ביותר כיום לעסקאות נדל"ן משתלמות. הקרבה למרכזי תעשייה, מוסדות הלימוד בעלי השם העולמי, מרכזי המחקר והנופים עוצרי הנשימה, כל אלו ועוד רבים אחרים הם גורמי מפתח שהופכים אותה לעיר אטרקטיבית. מדובר בעיר בעלת עושר היסטורי ותרבות מגוון ונרחב מאוד וכל פינה בה מספרת סיפור על תולדותיה.

לצד ההיסטוריה הישנה, החלה בחיפה מגמת תנופה בניה אדירה. פרויקטים חדשים מתחילים להשתבץ סביב הארכיטקטורה המסורתית ולהציע למשפחות ויחידים כאחד חוויית מגורים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. גם לך, יש עכשיו הזדמנות למצוא דירות לקניה בחיפה עם פוטנציאל רווח אדיר. מיקי קודה אסף עבורך מידע שכדאי להכיר על הנכסים המנצחים בעיר שעל הכרמל.

להתעורר לנוף לים התיכון

במשך שנים, בעלי דירות רבים התחבטו בדילמה קבועה, האם כדאי להשקיע בדירה באזורים כמו הדר או עיר תחתית, או להשקיע הון עתק ולרכוש נכס באזור הכרמל? אופי הדילמה ברור, על אף שבשכונות שלמרגלות הכרמל ניתן לרכוש נכסים במחירים נמוכים בהרבה מאשר בשכונות היקרות, לרוב איכות החיים בהן נמוכה יותר, הדירות לא פעם מאוד מוזנחות והתשואה שניתן לקבל עליהן תהיה נמוכה יחסית. לעומת זאת, דירה בדניה או במרכז הכרמל אינה השקעה שכולנו נוכל להרשות לעצמנו. בתוך הקונפליקט הזה, נפתחות כעת אפשרויות חדשות.

כחלק ממגמת ההתחדשות העירונית בכל רחבי הארץ, גם בשכונות החיפאיות המסורתיות שלמרגלות ההר, מוקמים פרויקטים חדשים. רבות מהדירות עדיין על הנייר וניתן לרכוש אותן במחיר ששווה לפחות לשמוע. אם נתאזר בסבלנות וננצל הזדמנויות בתבונה, נוכל ליהנות מתשואה גבוהה מאוד יחסית למיקום.

הפרויקטים שמעצבים מחדש את פני העיר

זה הזמן לפקוח עיניים אחר פרויקטים בחיפה הנמצאים בשלב התכנון או השיווק ולנצל הזדמנויות רגע לפני שהן חומקות מאיתנו. פרויקטים קבלניים יוקרתיים חדשים כמו גבעון 1 או שד' סיני 26 מושכים אוכלוסיות חדשות לאזורים אלו וטומנים בחובם הזדמנות לעליית ערך הנכסים בעתיד. אם נפעל בזריזות ונקבל את הסיוע המקצועי הנכון, יוכל להיות בבעלותנו נדל"ן במוקדי הצמיחה החדשים של חיפה. מיקי קודה מזמין אותך לשיחת ייעוץ בה ילמד את היכולות והצרכים ויסייע לך לאתר את השקעת הנדל"ן שתמיד חלמת עליה. לפרטים נוספים ולתיאום פגישה אישית, כל שעליך לעשות הוא רק להתקשר למספר 052-6440124.