התקנת מזגן vrf

0
101
קרדיט: Canva

מערכות VRF הן מערכות מפוצלות מרובות אזורים, בעלות יחידה חיצונית אחת ויחידות פנימיות רבות, שמספרן יכול לעלות על חמישים. התקנת מזגן VRF יכול להיות שימושי בקוטג'ים גדולים, בנייני מגורים מרובי דירות, משרדים ומתקנים ציבוריים-מסחריים. מערכות מפוצלות מרכזיות VRF מאפשרות לכם להתאים באופן אינדיבידואלי את המצב והטמפרטורה בחדרים השונים. מערכת VRF משלבת את היתרונות של מזגנים ביתיים ומערכות מפוצלות תעשייתיות מרכזיות. קידמת המיזוג עוסקים בהתקנת מזגני VRF מזה שנים רבות, מודעים לכל היתרונות של המערכת, וישמחו לתת לכם שירות מקצועי ואמין, כך שגם אתם תהנו מיתרונות המערכת המופלאה הזו.

כל היתרונות של התקנת מזגן VRF

  • התאמה אינדיבידואלית לכל חדר.
  • חיסכון בצריכת אנרגיה.
  • עלויות תפעול נמוכות.
  • רמת רעש נמוכה.
  • חזית הבניין ללא מזגנים המעוותים את הנראות שלו.
  • שילוב במערכות בקרה אוטומטיות.

המכשיר ועקרון הפעולה של מערכות VRF

מבחינה מבנית, מערכות VRF דומות למזגנים ביתיים, שבהם נוזל הקירור נע בין שתי יחידות. עם זאת, במערכות VRF יש רק יחידה חיצונית אחת והיא מספקת הפעלה של עד 60 יחידות פנימיות עם הגדרות אישיות על כל אחת מהן. בעת התקנת מזגן VRF כדי לווסת את זרימת הקירור, משתמשים בבקרים אלקטרוניים, המחוברים למערכת בקרה אוטומטית או ללוחות בודדים. ויסות משתנה של זרימות פריאון מאפשר לכם לא רק להתאים את הטמפרטורה בנפרד בחדרים בודדים, אלא גם להעביר את המערכת למצב חימום כאשר המזגן בחדרים אחרים מתקרר.

האם מערכות מיזוג VRF ו-VRV שונות?

מילולית, VRF קיצור של זרימת קירור משתנה. בבסיסו, VRV אומר אותו דבר – נפח קירור משתנה. אין הבדלים מבניים גם בין VRV ל-VRF. מדובר באותן מערכות מיזוג אוויר עם אותו עקרון פעולה. הבדלים בסימונים הופיעו אך ורק בשל זכויות יוצרים, שכן חברת DAIKIN, שהציגה לראשונה מערכת מיזוג כזו, רשמה את VRV כסימן מסחרי. כל שאר היצרנים נאלצים להשתמש ב-VRF.

אם אתם מחפשים התקנת מערכת VRF אמינה שתשמש אתכם לאורך שנים, בין אם במשרד או ביית, תוכלו לפנות לקבלת השירות המקצועי של חברת קידמת המיזוג, ולהנוח משיורת אדיב ומקצועי ומחירים נוחים.