חגיגות שלא תשכחו יחד עם המקצוענים של "ארץ אהבתי"

0
142
credit https://barmitsvabakotel.co.il/

יום הולדת 3 לבן

אחד הטקסים החשובים ביותר ביהדות הינו טקס החלאקה אשר הינו טקס שכאשר הבן הזכר מגיע לגיל 3 שנים עושים טקס זה שבו גוזרים את שיערו. כמו כן חשיבותו של המספר 3 הינה מתרכזת בכך שבשלושת חודשיו הראשונים של עצי הפרי אין ליהנות מהפירות שלו, וכנ"ל לגבי הילד. כמו כן זהו טקס שבו הילד עושה את התספורת הראשונה שלו. טקס החלאקה הינו טקס חשוב ביהדות והינו יכול להתבצע בקבר רבי שמעון בר יוחאי, או בכותל המערבי, כמובן שאירוע זה הינו בעל סגולות רבות לילד והן להוריו. כמו כן בעשיית טקס זה יש לדאוג לרב אשר ינחה את האירוע, לכיבוד קל, אורחים, מוסיקה, צלמים וכו' וכל זאת על מנת לתעד את הטקס המרגש הזה. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לארץ אהבתי. חברתנו מתמחה בהפקת אירועים בין אם זה חלאקה, בר מצווה, בת מצווה, עלייה לתורה, ועוד. כמו כן אנו מקפידים על מגוון סיורים מושלמים ברחבי צפת, ארוחת בוקר נהדרת, נהיה אחראיים על זמני הגעה, שהאוטובוסים והסעות יגיעו בזמן, שהליווי המוזיקלי ערוך ויודע מה לעשות. כמו כן אנו נדאג עבורכם לרב ולכל מה שצריך בשביל שהאירוע שלכם יבוצע ברמה הגבוהה ביותר שיש ולפי הדרישות שלכם כמובן אך עם ההכוונה והמקצועיות שלנו.

טיול מושלם בצפון

דרך נהדרת ליהנות מהצפון הנפלא בצורה מושלמת זה דרך כך שתעשו סיור בצפת באמצעות מדריך מקצועי. בסיור נכיר לכם את בתי הכנסת השונים אשר יש בעיר, כמו למשל בית הכנסת על שם יוסף קארו, אתר הארי הקדוש ועוד מגוון אתרים קדושים. כמו כן ישנם גלריות מדהימות, סטודיו של ציירים מדהימים, מוזיאונים ועוד. בנוסף תיהנו מעיר בעלת היסטוריה עתירת שנים וכן מנופים מושלמים. כמו כן בצפת ישנו גם תחום קולינרי נהדר וכן גם בתי הארחה ומלונות פשוט מושלמים.

לחגוג יום הולדת 13

אפשרות מושלמת לחגוג את יום ההולדת 13 של הבן זה דרך כך שתעשו את בר מצווה בצפת הקדושה. שכן צפת הינה עיר אשר הינה מלאה שכינה והינה מתאימה גם לסיורי בר מצווה, וכמובן לעשיית טקס בר מצווה נהדר. לשם כך תוכלו לפנות אלינו, לארץ אהבתי וליהנות מחברה אשר מתמחה בכל הקשור לארגון והפקת אירועים ברמה הכי גבוהה שיש, בין אם זה סיורים בצפת, עשיית בר מצווה, בת מצווה, אירועי חלאקה, נגנים, תזמורות ועוד. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 055-9698788 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.