טרקטורים, מנופים, וכל מה שביניהם

0
186
קרדיט UNSPLASH

מנופים וטרקטורים משמשים אותנו במגוון מקומות עבודה – בשדות חקלאיים, בנמלים ונמלי תעופה, באתרי בנייה, וכל מקום אחר הדורש שינוע של משאות כבדים. סוג העבודה של מכונות אלו חושף אותן ואת כל הרכיבים שלהן, ובעיקר הזכוכית, לבלאי רב. בכל הנוגע להחלפת שמשות לטרקטורים, וכל ציוד מכני הנדסי אחר, חשוב לעבוד עם טכנאי בעל ניסיון רב עם מכונות אלו שברשותו גישה לחלקי החילוף המתאימים. על ידי עבודה עם טכנאי מיומן ומתאים, תוכלו להבטיח שהחלפת זכוכית המנוף או הטרקטור שלכם תעשה בצורה בטוחה ויעילה. גורם חשוב שיש לקחת בחשבון כשמדובר בהחלפת זכוכיות למכונות מסוג זה, הוא סוג הזכוכית שבה משתמשים. טרקטורי שופל, למשל, דורשים זכוכית שתוכננה במיוחד כדי להתמודד עם הצרכים הייחודיים שלהם.

המעמיס הדו כפי – קטן וקומפקטי, אך מיוחד במינו

השופל, שידוע גם כמעמיס דו-כפי, הוא מכונה רב תכליתית בשימוש נפוץ בתעשיות הבנייה, החקלאות, הכרייה ותעשיות אחרות. השופל מצויד בדרך כלל ביעה קדמי גדול המשמש לאיסוף והרמה של חומרים כמו לכלוך, חצץ, חול ושלג. אחד המאפיינים המרכזיים של טרקטורי שופל הוא יכולתם להתמודד עם עומסים כבדים. הם נועדו להרים ולהעביר חומרים במהירות וביעילות, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור עבודות הדורשות טיפול רב בחומרים. בכל הנוגע לנושא של זגגות לטרקטורים, הזכוכית שמשתמשים בה היא עמידה בפני שריטות ופגיעות, ומיועדת לעמוד בטמפרטורות קיצוניות. על ידי שימוש בזכוכית איכותית שתוכננה במיוחד עבור השופל, תוכלו להבטיח שהמכונה מסוגלת להתמודד אפילו עם העבודות הקשות ביותר.

בחירת סוג הזכוכית הנכון

חברת בובקאט היא יצרנית של ציוד מכני הנדסי בארצות הברית, שתבעה פטנט על היותם הראשונים לייצר את המיני מעמיס, אשר נקרא בישראל גם בובקאט על שם אותה החברה. בובקטים הם סוג פופולרי נוסף של טרקטור הדורש זכוכית מיוחדת. בעת החלפת זכוכית למכבש, חשוב לקחת בחשבון את סוג העבודה אליה המכונה משמשת. אם הבובקט משמש בעיקר לעבודה פנימית, למשל, כדאי לשקול זכוכית בעלת גוון או ציפוי אשר נועד להפחית את הסנוור. לעומת זאת, אם הוא משמש לעבודה בחוץ היכן שאור השמש חזק, מומלץ לשקול זכוכית שנועדה לספק הגנה נוספת מפני קרינת UV. על ידי בחירת סוג הזכוכית המתאים לסוג ועבודת הבובקט, תוכלו לשפר את הראות ולהפחית את העומס על עיני הנהג, מה שבעקיפין יעזור לשפר גם את הפרודוקטיביות. חברת ברוך ובניו, אשר נוסדה בשנת 1958, מתמחה בכל הקשור לזגגות לציוד מכני הנדסי בישראל. ברוך ובניו מייבאת שמשות וחומרי עזר מהמפעלים המובילים בעולם, ומבטיחה איכות מקסימלית, תוך מתן שירות אדיב ומקצועי.