ייעוץ זוגי לדתיים

0
63
ייעוץ זוגי לדתיים
קרדיט: קנבה

אורח החיים הדתי שונה בצורה משמעותית ומהותי מאורח החיים של אנשים חילוניים ולכן שירותים כאלה ואחרים שמתאימים לחילוניים לא בהכרח יתאימו גם לדתיים. כאשר מחפשים ייעוץ זוגי לדתיים חשוב למצוא את מי שלא רק יש לו ניסיון וידע עשיר בייעוץ לזוגות שמתמודדים עם קשיים או אתגרים אלא יש לו גם את ההבנה בנוגע לאורח החיים הדתי הזוגי, מה נדרש או מצופה מבני זוג דתיים ואיך עצם היותם דתיים יכול או צריך להשפיע על דרך ההתנהלות היומיומית והשגרתית שלהם. לא כל מי שמציע ייעוץ משפחתי או זוגי גם יידע איך לסייע לזוגות של דתיים.

למה יש תחום נפרד של ייעוץ זוגי לדתיים?

מה שקובע בסופו של דבר את ההתנהלות היומיומית של זוג או זוג הורים הוא מה שהם מאמינים בו ומה שעל פיו הם מנהלים את חיי היומיום והשגרה שלהם. היותו של זוג דתי או חילוני משפיע על אופן ההתנהלות וההתנהגות שלהם, על הדרך שבה החיים מתקיימים, כמו גם על מעשים או פעולות שצריך לבצע. צריך הבנה מעמיקה אודות אורח החיים הדתי על מנת להציע ייעוץ זוגי לדתיים ולתת המלצות, טיפים או כלים לשיפור התקשורת והיחסים של בני הזוג. ההצעות צריכות להיות מותאמות אישית לכל זוג וזוג ויתרה מכך – צריכות להיות קונקרטיות על מנת שאפשר יהיה ליישם אותן וכך להשיג את המטרה שלשמה פונים לייעוץ.

גם דתיים חווים זוגיות טובה וחיובית

כל זוג, ללא קשר לאמונה הדתית והרוחנית שמובילה אותו, רשאי וזכאי לחיות חיים מלאים, מספקים וכאלה אשר מבוססים על תקשורת טובה וחיובית, יחסים טובים, התחשבות האחד בשני וכמובן התמודדות משותפת עם אתגרי החיים. לאורח החיים הדתי יש אתגרים משלו ולא תמיד הם זהים לאלה של אורח החיים החילוני. ייעוץ זוגי לדתיים הופך בשנים האחרונות למבוקש ופופולרי, שכן זוגות דתיים רוצים שהקשר שלהם יהיה חזק ואיתן.

חפצי מידלש, יועצת ומאמנת ליחסי זוגיות ומשפחה מציעה ייעוץ לכלל האוכלוסיות ומסייעת להתגבר על מכשולים וקשיים בהתאמה אישית.