כל היתרונות של סורגים שקופים

0
108
קרדיט - PIXABAY

המקום שכולנו מרגישים בו הכי בטוחים בעולם הוא כמובן הבית שלנו. ראשית, כיוון שמדובר במקום בו נמצאת משפחתנו שהם לרוב האנשים הכי קרובים אלינו, מה שמספק לנו תחושת ביטחון. אך מעבר לכך שם גם נמצאים כל פריטי הרכוש שלנו שאספנו במהלך השנים. בשל כך, אם אדם זר נכנס לבית שלנו, בלי שהזמנה אותו, הדבר פוגע עמוקות בתחושת הביטחון שלנו. אין ספק כי פריצה לבית הינה חוויה לא נעימה שאף אדם לא רוצה שתקרה לו. אך המציאות מראה כי פריצות מתרחשות כל יום ובכל רחבי ישראל. לשם כך ישנם מספר פתרונות הגנה שאפשר ליישם על מנת לשמור על בטיחות ופרטיות משפחתנו, למשל התקנת סורגים שקופים.

מה הם סורגים שקופים

סורגים שקופים הם אחד מפתרונות אבטחת הבית היעילים והאסתטיים ביותר שקיימים היום בשוק אביזרי מיגון הבית הישראלי. סורגים שקופים, כשמם כן הם, שקופים למראה ומספקים לאדם הנמצא באותו חדר ומבית מבעד לחלון חוויה יותר נעימה של הנוף הנגלה לו מבעד לחלון חדרו. מחירו של סורג שקוף יהיה לרוב יקר יותר מאשר של המקבילה המוכרת- סורג הברזל הסטנדרטי. מחירו של סורג שקוף נע בין 700-1,00 שקלים לחלון בגודל ממוצע. הסיבה לכך היא שמשתמשים בחומר גלם מיוחד שנקרא פוליקרבונט, המספק שכבת הגנה והצללה, וכן במערכת עיגון מיוחדת של המוצר לקיר. ישנם מספר סוגים של סורג שקוף, שהיקרים יותר מביניהם יותר חזקים ועמידים בפני פריצה בה משתמשים בכוח אלים.

נשמע מוצר מעולה, למי אוכל לפנות שיתקין אצלי בבית?

אם אתם מעוניינים להתקין אצלכם בחלונות הבית שלכם סורגים שקופים, על מנת להנות מהנוף ועדיין להרגיש בטוחים, תוכלו לפנות לחברה מקצועית לאבטחת הבית. חברת איילוק תשמח לסייע לכם בכל הצרכים שלכם שנוגעים להגנת הבית שלכם מפריצות. חברת איילוק עוסקת בתחום עבודות האלומיניום והוקמה על ידי יצחק מויאל בשנת 1999. לאורך שנות פעילות החברה היא יצרה ופתיחה אמצעים מתקדמים למיגון הבית בכלל, ונעילת חלונות הזזה בפרט, שכן זהו עקב אכילס שפעמים רבות משמש כניסה לפורצים לבתים.