למה לצפות כשמזמינים עיצוב פנים בדירת יוקרה?

0
148
עיצוב דירות יוקרה
קרדיט: sdsd.co.il

עיצוב דירות יוקרה אינו דומה לעיצוב כל דירה אחרת אבל יש כמה עקרונות נכונים לעבודה בכל זאת, כשמזמינים עיצוב כזה. יש חשיבות רבה מאוד לתיק העבודות משום שהסגנון מלמד בדרך כלל על הכיוון שאפשר ללכת בו כדי לקבל את העיצוב שרוצים. גם הניסיון המקצועי ומקורות ההשראה של מעצבת פנים מקצועית חשובים מאוד משום שהפוטנציאל היצירתי בדירות יוקרה הוא גדול והשמים הם הגבול, פשוטו כמשמעו לפעמים, כשמדובר בדירות במגדלים הגבוהים ביותר. יש משהו מאוד מרשים בעיצוב של מקומות כאלה משום שהכל הרבה יותר איכותי אפילו מעיצוב פנים של דירה קטנה כי אין צורך להתפשר על שום דבר. מצד אחד, זה מאפשר למעצבת לבחור בכל דבר כדי לעצב באמצעותו את הדירה, אבל מצד שני האתגר הוא לא להגזים לכיוון כלשהו ולהכניס יותר מדי. את המידתיות ואת האיזון אפשר למצוא בתיק העבודות של העיצובים שאחראי להם משרד SD תכנון ועיצוב פנים ברחבי הארץ.

היוקרה מחייבת

התחושה שרוצים לקבל כשנכנסים לדירת יוקרה היא ברורה מאוד: התפעלות יחד עם הנאה אסתטית מוחלטת מהייחודיות שמנסים להקנות למקום כזה. ברור שלא כל דירה כזאת נראית כמו דירה אחרת אבל יש בכל זאת פרמטרים שונים שדי חובה למצוא שם, כמו מרחב נינוח, ריהוט יוקרתי ואפילו כזה שהוזמן במיוחד לפי מידות וטעם אישי של הדיירים, אולי אפילו עבודת אמן מיוחדת שנעשתה על ידי אמן בעל שם לצורך כך, מנעד צבעים תואם והרמוני כדי לשרת את האווירה ולא כדי להשתלט עליה, וכמובן שאבזור ופריטים שונים שנותנים את האופי למקום. עיצוב דירות יוקרה הוא מקצוע של ממש, מומחיות שנרכשת לאחר שנים של עבודה בתחום ולאחר הצגת תיק עבודות מרשים שיכול להעיד על היכולות של המעצבת.

היצירתיות מגיעה עם הכישורים

כישורים של מעצבת פנים טובה באמת מתווספים ליצירתיות שלה ותומכים בכל מה שהיא יכולה לעשות. במקרים רבים אפשר לראות את החיבור המוצלח בין השראה, יצירתיות ורעיונות טובים לבין יכולת ביצוע מרשימה וזה בדיוק מה שמצפים לקבל כשמזמינים עיצוב פנים במשרד מוביל. תיק העבודות כמו של משרד SD תכנון ועיצוב פנים בהחלט מדבר בעד עצמו במקרה זה ומעיד על כישורי המעצבת וניסיונה העשיר בתחום.