לקבל את הפיצוי שמגיע לכם

0
320
עורך דין תאונות עבודה בחיפה
Credit: Pixabay.com

רבים אינם יודעים, אך כאשר אדם נמצא במקום עבודתו הוא מבוטח על ידי חברת הביטוח של מקום העבודה. יתר על כן, אדם אשר נמצא בדרך למקום עבודתו ואף בחזרה לביתו ממנו, אף הוא נחשב מבוטח על ידי מקום העבודה. בעקבות כך, אם אדם נפגע או נפצע במקום עבודתו, בדרך אליו או בחזרה ממנו, הוא יכול לתבוע את המעסיק, חברת הביטוח ואת הביטוח הלאומי ולבקש פיצוי תחת הטענה כי מדובר בתאונת עבודה. על מנת להבין מהן זכויותיכם אם נפגעתם במקום העבודה, מומלץ לפנות אל עורך דין תאונות עבודה בחיפה או במקום מגוריכם ולקבל ייעוץ משפטי מקצועי.

למצות את זכויותיכם בעבודה

במדינת ישראל ישנם מספר חוקים ופסיקות תקדימיות אשר משרישות את זכויות העובד במקום עבודתו. בין אם מדובר על הזכות להפסקה, ליום מנוחה, לזכויות סוציאליות, ימי מחלה, או להליך פיטורין הוגן – מדובר בזכויות חובה אשר כל מעסיק חייב להעניק לעובדיו. יתר על כן, ישנן זכויות נוספות אשר מוענקות לאוכלוסיות הנחשבות למוחלשות בעולם התעסוקה כמו נשים בהריון או נשים בטיפולי פוריות אשר נועדו להגן על מעמדן. עם זאת, לעיתים מתרחשים מקרים בהם מעסיק בוחר להפר את זכויות עובדיו מסיבה זו או אחרת, אשר חושפים אותו להליכים משפטיים. אם זכויותיכם בעבודה הופרו, אתם יכולים לפנות אל עורך דין דיני עבודה חיפה או באזור מגוריכם על מנת לקבל ייעוץ וליווי משפטי מקצועי.

לקבל את האישור הנדרש

ישנם אין ספור מקרים בהם אדם נזקק לשירותיו של עורך דין נוטריון בחיפה או במקום מגוריו. כחלק משרותיו, הנוטריון למעשה מאמת מסמכים כאלה ואחרים, בין אם מדובר עם אימות חתימות, אישור אמיתות ייפוי כוח, אישור העתק של מסמך ואפילו אישור של תרגום מסמכים חשובים כמו דיפלומות ותעודות הסמכה. משרדי נוטריון רבים אף מציעים שירותי תרגום בנוסף לבדיקת האמינות שלהם, כך שתוכלו לקבל את השירות החשוב במקום אחד, וברמה הגבוהה ביותר. עורך הדין יעקב שניטמן הוא עורך דין מומחה לדיני עבודה, הכוללים זכויות עובדים, ייעוץ למעסיקים וייצוג לאחר תאונות עבודה. כמו כן, עורך הדין שניטמן משמש גם כנוטריון מוסמך, וכחלק משירותיו הוא מעניק אישורי הסכמי ממון, אישורי צוואה, אישורי הסכם, אישורי תרגום ועוד. זקוקים לייעוץ משפטי מקצועי או לשירותי נוטריון ברמה הגבוהה ביותר? צרו קשר עם משרדו של עו"ד שניטמן דרך האתר, או חייגו למספר 0547679200 ונשמח לסייע.