מדוע כה חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין ירושה?

0
85
עורך דין גביית חובות
קרדיט - Pixabay

כאשר אדם נפטר ומותיר אחריו ירושה, היא מתחלקת בין יורשיו בין אם בהתאם לצוואה שהוא הותיר אחריו ובין אם על פי חוק הירושה במידה ואין צוואה שהוא הותיר אחריו. בכדי לקבל את הירושה, היורשים צריכים להגיש בקשה לצו ירושה או בקשה לצו קיום צוואה לרשם לענייני ירושות וצוואות. מדובר על הליך בירוקרטי שלא פעם מורכב וסבוך ועל כן, אין ספק כי כדאי מאוד לבחור בשירותיו של עורך דין לענייני ירושה על מנת לבצע את ההליך המדובר וכן עבור מגוון מקרים נוספים. אם אתם תוהים כיצד בוחרים עורך דין לענייני ירושה, כדאי שתקראו את המאמר.

מדוע חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני ירושה?

כאשר אדם נפטר, יורשיו יכולים לקבל את הרכוש שהותיר אחריו אשר קרוי העיזבון שלו, בחלוקה בהתאם לחוק הירושה במידה ולא הותיר אחריו צוואה או בהתאם לצוואה אשר הוא הותיר אחריו שבה הוא מורה כיצד הוא מעוניין שהרכוש שלו יחולק בצורה מדויקת. לכאורה מדובר על הליך קל ופשוט שכן, כל שיש לעשות זה לפנות לרשם לענייני ירושה ולהגיש בקשה לצו ירושה או בקשה לצו קיום צוואה בצורה מסודרת, אך חשוב להבין כי אופן הגשת הבקשה ללא ידע מקדים יכולה להיות מורכבת ומעבר לכך, לא פעם יכולות להתעורר בעיות הנוגעות לצוואות וירושות כך לדוגמא: לעיתים יש מתנגדים מקרב היורשים לחלוקת הירושה, לעיתים יש בעיה עם הוצאת צו ירושה לפועל בשל סיבות שונות ועוד. לכן, אין ספק שחשוב לערב בהליך זה מההתחלה עורך דין לענייני ירושה אשר ידוע כמקצועי ביותר בתחום זה. עורך הדין יכול לסייע ליורשים לקבל את החלק המגיע להם בירושה בצורה קלה, מהירה ונוחה, כאשר הוא יתנהל עבורם בהגשת הבקשה לרשם לענייני ירושה, בהתנהלות מול יורשים אחרים ועוד.

כיצד תבחרו עורך דין לענייני ירושה?

אם אתם תוהים כיצד בוחרים עורך דין לענייני ירושה, הרי שחשוב מאוד שתדעו כי לא כדאי לבחור באקראי את עורך הדין, יש לברר היטב על אודות עורך הדין טרם בחירתו. יש לבדוק כמה שנים עוסק עורך הדין בתחום, האם הוא ייצג הרבה יורשים בהגשת בקשה לצו קיום צוואה או ירושה, בסכסוכי יורשים ועוד והאם יש לו המלצות.

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין לענייני ירושה הידוע כמקצועי ומנוסה בתחום, כדאי שתכירו את משרד עורכי הדין חיים ברוטמן.