מזגן vrf במחיר אטרקטיבי

0
420
מזגן vrf מחיר
קרדיט https://cohavhakor.co.il

זרימת קירור משתנה (VRF) פועלת על טכנולוגיית מיזוג אוויר ידידותית להתקנה, שעדיין נחשבת לצעירה יחסית בשוק הישראלי, עם יתרונות מזגן vrf מחיר שמתבטאים בהפחתת עלויות האנרגיה של מיזוג האוויר בשלושים אחוזים או יותר. חנות כוכב הקור, בסניף בראשון לציון מציג מערכות מיזוג אוויר בטכנולוגיה מתקדמת, עם היסטוריה ארוכה באירופה וביפן, עם עלויות משתלמות.

מזגן vrf מחיר משתלם מבחינת חיסכון לטווח הארוך

מזגן vrf מחיר זמין בדגמים שונים בעלויות ראשונות גבוהות, במיוחד בהתקנה בחללים עם עומסי חימום וקירור מגוונים או ארגונים שמעוניינים במכשירי חשמל שמתאימים לבנייה ירוקה, אבל בשימוש לטווח הארוך, זוהי טכנולוגיה חסכונית שמתאימה לכל סוג מבנה פרטי או מסחרי.

כיצד פועלות מערכות VRF?

מערכות מיזוג אוויר קונבנציונליות מספקות חימום או קירור עם זרימה קבועה של נוזל קירור. אבל מזגן vrf מחיר משתלם בזכות המנגנון ששולח נפחים מגוונים של נוזל קירור למאיידים השולטים בחללים שונים, ועונים על הצרכים וההגדרות בכל חלל.

כל מאייד נשלט בנפרד, מה שאומר שניתן לחמם, לקרר או אפילו לחמם ולקרר בו זמנית מספר אזורים שנשלטים על ידי מערכת מיזוג אוויר יחידה בהתאם לסוג מערכת ה-VRF הנבחרת. שינוי כמויות הקירור מאפשר גם שמירה על נוחות לאנשים בחללים שיש להם דרישות שונות באופן משמעותי.

כך, לדוגמה, חדר ישיבות, חלל משרדים ואזור קבלה כולם יכולים להיות ממוזגים על ידי אותה מערכת מזגן vrf מחיר שמאפשר חיבור למאיידים שונים ששולטים בצרכים המשתנים של כל אזור.

התאמה למבנים שונים

מערכות זרימת קירור משתנה (VRF) הן מערכות מיזוג אוויר פורצות דרך בישראל בזכות התפעול החסכוני באנרגיה והחזר מהיר על ההשקעה, כך שהם נחשבים לפתרונות מערכות מיזוג אוויר מושלמות לבעלי בתים עם העדפות וצרכי קירור וחימום שונים.

המדרגיות של המערכת היא יתרון מתקדם נוסף בשיקולי רכישת מזגן vrf מחיר. הקיבולת המחוברת יכולה לנוע בכל מקום מ-50% מגודל המערכת עד 130% או יותר, בהתאם ליצרן, מה שאומר שניתן לחבר שלושה טון נוספים של מאיידים פנימיים למערכת של 10 טון, שכן העומס ישתנה ממאייד אחד למשנהו. לחנות כוכב הקור בראשון לציון יש ותק של 28 שנים בתחום. חייגו עוד היום 03-9624446