מחפשים מתנות לעסק?

0
51
מתנות לעובדים לחג
קרדיט : אביב פרסום

אין מקום עבודה, משרד או ארגון שלא מחלקים בו מתנות לעובדים לחג, בעיקר ראש השנה ופסח אך יש מקומות שמקבלים בהם מתנות גם בחגים אחרים. החגים הם זמן של קירוב לבבות, חברות ומשפחתיות וכל מקום עבודה רוצה שהעובדים ייצאו לחופשת החג בתחושה טובה וחיובית, עם ציפייה לחזור לעבודה אחרי החג עם כוחות מחודשים ואנרגיות לקראת ההמשך. בעבר לא הייתה השקעה מרובה בבחירת מתנות לחגים אלא בעיקר היה צורך לצאת ידי חובה. כיום המצב שונה והארגונים השונים עושים מאמצים אמיתיים לבדוק מה ישמח את העובדים שלהם ואיך הם יכולים להעלות את הסטנדרט של המתנות, שכיום הוא גבוה ממילא.

הציפייה לחלוקת מתנות לעובדים לחג

עובדים יודעים שהם יקבלו מתנה לקראת החג שמתקרב. זה ידוע וזו עובדה בשטח. מה שנותר להם לנחש או לצפות לו זה המתנה עצמה – מהי, האם תינתן להם בחירה מתוך מאגר של מתנות? האם הם יוכלו להחליף על פי הצורך האישי שלהם? האם כל העובדים יקבלו את אותה המתנה? האם מדובר במתנה שקשורה לרוח החג או לאיזשהו חפץ שימושי ויומיומי שאפשר למצוא בכל בית? תמיד לקראת החג יש ציפייה וניחושים באשר לחלוקת מתנות לעובדים ולכן מי שאמון על קניית המתנות בחברה עומד בפני ציפיות גבוהות מאד שהוא צריך לעמוד בהן.

למה משקיעים מחשבה מעמיקה במתנות לחג?

אם בעבר היו ניתנות מתנות לשם יציאת ידי חובה הרי שכיום רואים בזה ערך מוסף וחיזוק הקשר בין מקום העבודה לעובדים. ההצלחה של העסק טמונה בקשר הדוק בין העסק לעובדים וחשוב מאד שהם ירגישו טוב ובנוח, יעבדו מתוך שליחות ומסירות ולא רק כי זה המקום שבו הם מתפרנסים. כאשר משקיעים בהם ומעניקים להם מתנות איכותיות בתקציב גבוה הם יידעו טוב יותר שהם ראויים ומוערכים ויחזירו בחזרה בדמות עבודה טובה, איכותית ותפוקה גבוהה.

מחפשים מתנות לחג עבור עובדי החברה? אצל אביב פרסום תמצאו את כל הרעיונות האפשריים שיתאימו לכם, עם מיתוג אישי ומחירים הוגנים ונוחים.