משרד עורכי הדין המתמחה והמוביל בתחום ענייני גירושין במרכז

0
146
קרדיט: canva

המילה גירושין מגיעה מן השפה הארמית, המקיימת בזאת את סיום פרק הנישואין בין בני הזוג. בישראל זוגות נשואים המבקשים להיפרד עושים זאת באמצעות גט שהוא מסמך הלכתי יהודי. כל ענייני הגירושין והילדים שנולדו בתוך הנישואים לבני הזוג, נידונים בבית הדין הרבני או בבית הדין לענייני משפחה. עורך דין גירושין במרכז חיים פכטר, הינו מבין משרדי עורכי הדין המתמחים והמובילים בתחום ענייני גירושין. משרדו של עורך הדין פכטר הינו בעת ניסיון רב בייצוג זוגות אל מול בתי הדין הרבניים ובית הדין לענייני משפחה. אז מה ההבדל בין בית הדין הרבני לבית המשפט לענייני משפחה? המשיכו לקרוא מאמר זה.

ייצוג עורך דין גירושין במרכז בבתי הדין הרבניים ולענייני משפחה

חשוב לדעת שכאשר זוג יהודי שחיו יחדיו כמות זמן מסוימת וכעת מבקשים להיפרד, צריכים לעבור מספר תהליכים לקראת סיום התקשרותם הזוגית. כאשר, למעשה, התהליך מתחיל משלב הגט שהוא הינו מסמך הילכתי יהודי המתקיים בבית הדין הרבני. בטקס זה מגרש הבעל את אשתו. ההבדל המהותי בין בית הדין הרבני לבין זה לדיני משפחה הינו בכך שבית הדין הרבני פוסק על פי ההלכה היהודית אך גם על פי המשפט העברי בעוד בתי הדין לענייני משפחה דנים על פי החוק האזרחי בלבד. אך 2 בתי משפט אלו הינם חלק מתוך מערכת השיפוט הנהוגה במדינת ישראל. עורך דין גירושין במרכז ובכל חלקי הארץ הדן בתיקי גירושין, צריך להיות בקיא בייצוג תיק גירושין בשני בתי משפט אלו. מה עוד כדאי לדעת על ייצוג עורך דין גירושין במרכז ובהתנהלותו מול מערכות שיפוטיות אלו הינה לפניכם:

  • כאמור, עורך דין גירושין ככלל ועורך דין גירושין במרכז מן הראוי שידעו להתנהל אל מול כל מערכות המשפט הקיימות במדינת ישראל. הן אלו הפועלות על פי מתן פסקי דין אזרחיים כגון בתי המשפט לדיני משפחה וכיוצא באלו, והן אלו הפועלות על פי הדין ההלכתי היהודי.
  • מבחינת סמכויות בתי הדין הרבני לעומת בית הדין לענייני משפחה, כאשר זוג מבקש להתגרש, תחילה מתנהל עניינו מול בית הדין הרבני שבסמכויותיו מצויות ענייני הנישואין כמו גם הגירושין. אך גם נושאים כמו הסדרי שהות, מזונות ועוד יכולים להיות נידונים בבית משפט רבני. בבתי הדין לענייני משפחה דן בכל הקשור לעניינים של הסדרי ראיה- אם לבני הזוג ישנם ילדים משותפים, וכן חלוקת רכוש וכיוצא בזה הנידונים לפי החוק האזרחי.
  • בני זוג המצויים לקראת הליך גירושין, יכול לבחור לנהל את עניינו אל מול 2 מערכות שיפוטיות אלו, אך לא בשתיהן יחדיו. הכל תלוי היכן הוגשה קודם לכן התביעה.

סיכום דבר

כאשר עורך דין לענייני גירושין במרכז וכמותו עורכי דין לענייני גירושין המצויים בכל מקום בארץ, ראוי שיהיו בקיאים בהליכים המשפטיים אך לא רק אלו הנידונים בבית משפט אזרחי כדוגמת בתי משפט לענייני משפחה, אלא גם אלו הנידונים בביתי המשפט הרבניים. הכל תלוי היכן הגישו בני הזוג את הערכאה לדון בעניין הגירושים שלהם. היכן שהוגשה התביעה בתחילה שם יהיה נדון. מתגוררים במרכז והחלטתם להתגרש? תוכלו להיעזר בשרותיו של עורך דין גירושין במרכז חיים פכטר אשר הינו בעל ניסיון והתמחות רבת שנים בייצוג תיקים בבתי הדין הרבניים כמו גם בבתי הדין לענייני משפחה ועוד. כנסו כבר כעת לאתר הבית וקבעו פגישת ייעוץ.