סדנאות העצמה – למה הן מיועדות?

0
213
סדנאות העצמה
קרדיט: canva

סדנאות העצמה במרכז גישות בע"מ

ארגונים וחברות אשר מעוניינים לתגמל את העובדים שלהם ולהעניק להם ערך מוסף בנוסף לפעילותם בתור הארגון והחברה, בוחרים לפנות אל חברה המעבירה סדנאות העצמה שתעביר לסגל ההנהלה ולעובדים סדנה מרתקת ומעצימה. אם אתם מחפשים סדנאות העצמה המכילות תוכן איכותי ומעמיק, גישות הדרכה וייעוץ מתמחים בהרצאות, קורסים וסדנאות לעובדים ומנהלים בארגונים וחברות ישמחו להעביר גם לכם סדנה המובילה בתחום.

רבים מדברים על סדנאות העצמה ככלי נהדר לשיפור עצמי ולמימוש הפוטנציאל האישי, אך בפועל מדובר גם באפשרות נהדרת לארגונים וחברות, אשר מעוניינים להעניק תוכן והעשרה לעובדיהם, בין אם מדובר על סגל בכיר או עתודות ניהול. סדנאות העצמה למעשה יסייעו למשתתפים למממש את הפוטנציאל האישי שלהם ולפעול על מנת לממש אותו, בנוסף, קיימות סדנאות העצמה אשר מיועדות במיוחד לנשים ולנשים קרייריסטיות בפרט, אשר מעוניינות לממש את עצמן בעבודה. יתר על כן, הסדנא נותנת את הכלים הפרקטיים על מנת להרגיש יותר שלמים ובטוחים בעצמנו. הסדנא תשפיע לכם על חיי העבודה, זוגיות, משפחה וכל קשר בין אישי וכל פעולה שתעשו בחיים, ולכן מדובר בפעילות העשרה נהדרת.

בחירה בחברה המקצועית ביותר

חברות רבות מעבירות הדרכות וייעוץ בתחומים שונים אך מעטות הן כמו מרכז גישות – אנו במרכז גישות מעבירים סדנאות והדרכות לעובדים ומנהלים בתחומים שונים כמו הכנה לפרישה, הדרכות עובדים, סדנאות בטיחות, קורס פיתוח מנהלים ועוד. בקורסים השונים הללו המשתתפים מקבלים כלים כמו ניהול משא ומתן, ייעול זמן בצורה מיטבית, מתן שירות מעולה והתמודדות עם לקוחות קשים, התמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה, אמנות הפרזנטציה ושפת גוף, העצמה עצמית ועוד. בנוסף, אנחנו מכשירים את המנהלים הבאים בכל אחד מהתחומים האלו. בזכות מגוון הסדנאות, האיכות והייחודיות שלהן, מאות הלקוחות המיישמים את הנאמר בהדרכות וההרצאות הסוחפות והמעניינות לקוחותינו חוזרים שוב ושוב להעשרה נוספת.