עורך דין מעצרים

0
16
עורך דין מעצרים
קרדיט: קנבה

עורך דין מעצרים מטפל בלקוחות העצורים בחשד לעבירות פליליות. הוא יכול לסייע רבות בסיטואציות מורכבות אלו. ההתנהלות שלו נעשית מול המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט. בעת הצורך, הוא ייצג אף בעת דיוני הוכחות בעבירות אלו. חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב חשיבות.

עורך דין מעצרים – לומד כל תיק לעומק

עורך דין מעצרים מכיר את החוקים ואת התנהלות הרשויות השונות, ולכן, הינו בעל זווית ראייה רחבה. הוא יקרא היטב את החומר בתיק, ישוחח עם הלקוח לגבי נסיבות מעצרו ויגבש דרכי פעולה אפשריים. צריך להדגיש כי תקופת המעצר הראשונה הקרויה מעצר ימים הינה קריטית בגלל שבמהלכה המשטרה חייבת להעמידו לפני שופט תוך 24 שעות. כן מתנהלת מולו חקירה המתועדת בהקלטות ובצילומים שהעדויות בה יכולות לשמש נגד הנאשם כולל בבית משפט. משום כך, הוא אמור להיות מתודרך לגבי החקירה. יוסבר לו על דרך ההתנהלות מול החוקרים.מומלץ לנהוג בנימוס וללא התלהמות גם מול האשמות ואמירות חמורות שיטיחו בו. הנחיה חשובה היא לגבי מה מותר לו ומה אסור לו לומר.  משימות אחרות בהן עורך הדין מטפל חשובות אף הן. כך, ניסיון לשחרר ממעצר או לקצר את ימי המעצר. לחילופין, לבקש להמירו למעצר בית בתמורה להפקדה כספית או מתן ערבות צד ג' והתחייבויות נוספות.

מעצר ל 15 ימים ועד תום ההליכים

סוג מעצר אחר- מעצר ימים ניתן להאריך בכל פעם עד ל-15 ימים והמדינה יכולה לעתור למעצר עד תום ההליכים. הוא ניתן על עבירות חמורות כגון רצח והריגה ועבירות אלימות אחרות. הרצון הוא להרחיקו מהציבור את החשוד ולמנוע את בריחתו לאחר שחרורו.  בעת המעצר ייערך שימוע בפרקליטות לגבי החלטה להגשת כתב אישום. עורך הדין יכול לייצג היטב בנסיבות אלו.

ייצוג מיטבי

חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, הקשבה ואמפטיה, טיפול יעיל, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מעיסוק בנושא במסגרת עבודתה במשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. היא תשמח לשרת נוספים.