רוצים למשוך לקוחות חדשים? כמה דרכים

0
225
credit Canva

כל בעל עסק רוצה שהעסק שלו יצליח ויהיה רווחי. במיוחד כשאלה עסקים המבוססים על הגעת לקוחות וכניסתם למקום כמו חנויות למשל, חשוב מאוד להשקיע בעיצוב העסק באופן שיחזק את מיתוגו וימשוך אליו את קהל היעד המתאים. כאשר מסתכלים על חלל העסק, הדבר הראשון שבולט, במיוחד אם החלל פתוח יחסית ולא עמוס מדי, הוא הקירות, הרצפה והתקרה. הם מהווים את הבסיס ותופסים שטח ניכר. השארתם בצבע לבן ורגיל היא בזבוז. ניתן לרתום את הקירות, הרצפה והתקרה לטובת המיתוג שלכם והאווירה שאתם רוצים ליצור. כך למשל בחנות רהיטים חיפוי דמוי עץ הוא מתבקש ממש ומשתלב היטב בתוך אווירת החנות. למה דמוי? כי הדבר האמיתי דורש תחזוקה רבה יותר. אם זוהי חנות לדברי אמבטיה, חיפוי דמוי שיש או זכוכית יכול להתאים מאוד.

להביא לקוחות חדשים באמצעות שלטי פרסום

לפני שבכלל לקוחות נכנסים לחנות ונהנים מהאווירה וחוויית הקניה שנותן להם עיצוב מתאים, צריך לשווק את העסק ולגרום ללקוחות חדשים להגיע. שלטי פרסום לעסק המפוזרים בנקודות שונות בעיר או בסביבה הם דרך מצוינת להביא לקוחות חדשים שכלל לא היו מודעים לקיומו של העסק. היום ישנם סוגים שונים של שלטים כמו שלטי זכוכית המקרינים פרסומות מתחלפות, שלטים מוארים וגם שלטי תלת מימד כשבחירה בצורה שמייצגת את העסק, כמו למשל כוס קפה עם הלוגו שלכם כאשר זהו בית קפה, תיתן ללקוח הפוטנציאלי מידע כבר בשניה שהוא נתקל בשלט.

השקעה בכניסה- המפתח לכניסת לקוחות פוטנציאליים

חשוב להשקיע בכניסה לעסק. בחירת אדם שעובר במקם האם להיכנס לעסק או לא זהו אחד המבחנים המשמעותיים ביותר לעסק מלבד רכישה. הכניסה צריכה להיות מרווחת, נוחה, מעוצבת היטב וששם העסק ומומלץ שגם סוגו (חנות רהיטים למשל) יהיו בולטים מאוד. שלט אותיות מוארות יבליט את שם העסק ויתן לעוברים במקום את המידע שהם צריכים. עם שלט בו אותיות מוארות ובולטות גם אם אדם יבחר כרגע לא להיכנס, הוא יזכור את העסק ויתכן שיחזור אליו כשיצטרך. עיצוב עסק ומיתוגו הוא תחום בפני עצמו ולא כדאי לעשות זאת לבד. אנחנו בקריאטיב 360 מלווים אתכם בכל הקשור לעיצוב ומיתוג העסק מהדברים הגדולים ועד לפרטים הקטנים. חייגו כבר עכשיו 048667808