רישום חברה חדשה

0
15
עורך דין לתביעות נזיקין
קרדיט: Canva

יש אנשים שהקמת חברה חדשה עבורם היא התגשמות של חלום. הם רואים את עצמם מנהלים חברה, מספקים שירותים או מוצרים ללקוחות מרוצים, מעסיקים עובדים מסורים ומרוויחים כסף למחייתם. חשוב מאד לדעת שעל מנת לבצע רישום חברה חדשה יש צורך בביצוע כמה פעולות בירוקרטיות ועבור חלקן נדרש ליווי של עורך דין מסחרי, על מנת שיוודא שהחברה ראויה, מסודרת ונפתחת בצורה מסודרת וחוקית. עורך דין יעזור במילוי טפסים ובווידוא שאין בהם פגם טכני, יגיש את כל הבקשות הנדרשות ויוודא שכל הפעולות הנדרשות מבוצעות בצורה חלקה ונכונה, כך שהחברה תקום ותירשם לשביעות הרצון גם של בעליה החדשים וגם של רשויות המדינה. בנוסף, עורך הדין ינסח את המסמכים הנדרשים לשמירה על זכויות-לקוחותיו, למשל: הסכם מייסדים, תקנון החברה וכד'.

מה התהליך של רישום חברה חדשה?

על מנת להקים חברה ולהוציא אותה לדרך צריך לבצע כמה פעולות בירוקרטיות הכרחיות. מומלץ מאד להיעזר בעורך דין מסחרי, שילווה את הלקוח ויוודא שכל ההתנהלות מול רשויות המיסים והגופים הממלכתיים מבוצעת כמו שצריך, ללא עיכובים וללא בעיות טכניות בדרך. רישום חברה חדשה כולל פנייה לרשויות המיסים, מתן שם לחברה ומינוי מנהלים, קביעת המקום שממנו החברה תפעל, פתיחת תיק בביטוח לאומי, מס הכנסה ומע"מ ועוד. ליווי של עורך דין אינו רק מומלץ, אלא גם הכרחי.

הדרך הבירוקרטית אל חברה חדשה

למרות הרצון להתחיל לפעול ולהציע שירותים ומוצרים, אי אפשר לדלג על שלבים בתהליך של רישום חברה חדשה או לזרז את הביצוע. עורך דין שילווה את הלקוח שלו יוודא שכל פעולה מבוצעת בדיוק בזמן המתאים לה וכך החברה תקום ותהיה רשומה בצורה חוקית ומסודרת. לעצם קיומה של חברה יש השלכות ומשמעות מבחינת הלקוחות, החשבונות והעובדים שיאיישו בה תפקידים חשובים ומכאן החשיבות של ליווי עורך דין בתהליך של ההקמה והרישום – ואף לאחר מכן.

דרוש לכם עורך דין מסחרי לצורך הקמה ורישום של חברה חדשה?  עו"ד ארז הרכבי עומד לשירותכם וישמח לסייע לכם ולהסביר על התהליך.