שיווק פרויקטים נדל"ן – דירות ונכסים אחרים

0
71
קרדיט:canva

שיווק פרויקטים נדל"ן נועד להגדלת מכירות של דירות הנבנות ברמת גן ובסביבותיה. משווק מיומן עורך מחקר שוק, משתמש באסטרטגיית שיווק מתאימה ועורך מסע פרסום נכון בדרך להשגת מטרותיו. הוא מכיר לעומק את שוק הנדל"ן ומכיר בעובדה שכל עסקה הינה מורכבת. על פי כל אלו הוא פועל לטובת כל הצדדים לעסקה. חברת "אסי בר" שיווק פרויקטים למגורים עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

שיווק פרויקטים נדל"ן נחשב למשימה מורכבת המחייבת היערכות נכונה. כל פרויקט הינו בעל אפיון אחר. בין היתר, מיקום הבניין הנבנה, סוגי  הדירות ומחיריהן, משך הזמן הנדרש לסיומו, האם הדירות נמצאות בשלבי תכנון, בבנייה או שבנייתן הסתיימה. כל סיטואציה מחייבת היערכות מעט שונה מבחינת מתן ההסברים ללקוח, הביטחונות הניתנים, המחירים וההצמדות וכדומה. דירה בתכנון או בשלבי בנייה לא ניתן לראות אלא בתוכניות. מצד שני ככל שמקדימים לקבל החלטה, כן, ניתן לבחור את זאת הרצויה מבחינת הקומה, כיווני הנוף והאוויר ועוד. בנוסף, לערוך שינויים בעלויות נמוכות יותר ועוד. במקרים כאלו יבקשו רוכשים לוחות זמנים, ערבויות כספיות לכספים שהם משלמים ועוד. בדירות מוכנות החששות קטנים יותר, ההיצע נמוך, יחסית, וכאן יש לנהל משא ומתן מסוג אחר. היכולת של המשווק לשכנע את הלקוח בכל סיטואציה תוך ניצול יכולותיו וכישוריו השיווקיים הם מפתח חשוב בדרך למכירה מיטבית.

ייעוץ וליווי

לייעוץ משלים יש חשיבות רבה. כך גם לליווי הלקוח עד לרגע בו עורך דינו נכנס לתמונה. כך ייווצר אימון רב יותר במשווק ובחברת הבנייה עצמה. הרצון הוא להפחית חששותיו מאחר והוא צריך לשלם סכומים נכבדים, אמור לעשות שינויים בדירה, חייב לחתום על חוזה, לעמוד בהתחייבויות שונות ועוד.

חברה בעלת שם ההולך לפניה

חברת "אסי בר" שיווק פרויקטים למגורים מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, עריכת משא ומתן יעיל, מחירים נוחים ועוד. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים איכותיים לקבלנים ולרוכשים רבים לאורך שנים וכדומה.