איך לבחור ישיבה לחוזרים בתשובה?

0
119
ישיבה לחוזרים בתשובה
קרדיט:rabenu.co.il

המחשבה על חזרה בתשובה מפחידה ומלחיצה אנשים רבים כבר שנים ארוכות, בעיקר בגלל שמדובר על שינוי כל כך גדול בחיים, שיכול לגרום לכם להרגיש מבודדים. כלומר, במובנים רבים אם אין לכם מערכת תמיכה גדולה, כמו ישיבה לחוזרים בתשובה, אתם עלולים למצוא את עצמכם בודדים, וזה מצב בעייתי מאוד. בדיוק מהסיבה הזו, כבר ‏בשלבים הראשונים שבהם אתם חושבים על חזרה בתשובה צריך להתחיל לחפש באופן אקטיבי ישיבה לחוזרים בתשובה שיכולה ‏להפוך להיות הבית שלכם בבוא העת, גם מבחינה פיזית אבל גם מבחינה רוחנית. ישיבת אור דוד היא ישיבה לחוזרים בתשובה ‏שבה אפשר לקבל חינוך שאתם צריכים לקבל מבחינת תורנית אבל גם את הליווי הדרוש מבחינה חברתית.

‏על מנת לבחור ישיבה לחוזרים בתשובה אתם צריכים להסתכל קודם כל ולפני הכל על סוג החינוך שאתם מחפשים לקבל. יש הבדל בין ישיבה ספרדית לבין ישיבה אשכנזית, ‏מבחינת הדרך שבה אתם לומדים את ההלכות השונות ‏ואתם רוצים להרגיש שיש לכם חיבור עם אורח החיים בישיבה לפני שאתם לוקחים החלטה. כמו כן, חשוב ‏להבין באיזה שלב של הדרך אתם מתחילים ‏את תהליך החזרה בתשובה שלכם ומה הוא המצב המשפחתי שלכם. בדרך כלל רווקים מתמודדים עם צורך למצוא מערכות תמיכה חברתיות בצורה גדולה יותר, ולכן המקום של הישיבה בחיים שלכם הוא הרבה יותר מרכזי.

המקום שבו אתם מרגישים הכי בנוח שיש

‏בסופו של יום, ישיבה לחוזרים בתשובה היא הבית החדש שלכם בהרבה מאוד מובנים. כלומר, המטרה שלכם היא קודם כל למצוא את המרכז החינוכי המתאים לכם אבל מעבר לכך גם להצליח למצוא מקום שהוא בית. ‏אז אל תפחדו ליצור קשר עם אנשי הצוות המקצועיים של ישיבת אור דוד, על מנת להבין איך אתם רוצים להתחיל לתכנן את השלב הבא בחיים שלכם ואיך אפשר ליצור את סביבת הלימוד התורנית המתאימה לכל הציפיות שלכם. ‏אנחנו נדע ‏לתת לכם את התשובות לכל השאלות, אבל גם להיות שם כאשר אתם צריכים תמיכה.