כיצד יתרום לכם יועץ פיננסי למשפחה?

0
142
credit pixabay

ייעוץ פיננסי נתפס בעיני רבים כבזבוז זמן וכסף. האמת היא שאותם אנשים פשוט אינם מבינים את החשיבות של ייעוץ עם איש מקצוע המבין בנושא כלכלה, ניהול תקציבים (בין אם פרטיים ובין אם לעסקים) ובוודאי בכל הנוגע לניהול כלכלת הבית – הרי שאם לא עושים זאת נכון זה יכול לפגוע באיכות החיים של כל בני הבית. יועץ פיננסי למשפחה יכול לסייע לכם לשנות את אורח החיים שלכם, את המיינדסט שלכם בכל הנוגע לכסף והתנהלות כלכלית וכמובן לסייע לכם גם לשנות את מציאות חייכם בהיבט הכלכלי מה שעשוי להשפיע על כל מישורי החיים.

היתרונות של יועץ פיננסי למשפחה:

  • אדם עם ניסיון שיעזור לנו לקבל החלטות מושכלות בעניינים פיננסיים, בוודאי כאשר מדובר בהחלטות פיננסיות משמעותיות כמו נטילת משכנתא, רכישת נכס, רכישת רכב או הוצאות גבוהות אחרות.
  • מכיר סיפורים של מאות או אלפי משפחות אחרות, ליווה אותן לאורך השנים ועזר להן לצאת ממשברים פיננסיים דומים.
  • אדם בעל ידע מקצועי והבנה בתחום הפיננסי, למד את התחום, כנראה גם עבד בתחום לפחות מספר שנים ויכול לסייע לנו ללמוד דברים שאיננו יודעים ולא הוכשרנו אליהם.
  • יכול לסייע לנו עם טכניקות שונות לצמצום הוצאות, הגדלת הכנסות, לעשות סדר בתיק הביטוחי שלנו, להתייעץ לפני נטילת משכנתא ועוד.

עמיחי מרקס יועץ פיננסי למשפחה שישמח לעמוד לשירותכם

עמיחי מרקס הוא יועץ פיננסי למשפחה, מרצה ומנחה סדנאות. לאורך השנים ליווה עמיחי מאות רבות של משפחות וסייע להם לשנות את תמונת המצב הכלכלי שלהם. אם גם אתם רוצים ליהנות מביטחון רב יותר, שלווה ואיכות חיים טובה יותר גם אתם זקוקים לייעוץ פיננסי מקצועי שילווה אתכם. עמיחי הוסמך כיועץ לכלכלת המשפחה, כמגשר וכמאמן. כמו כן הוא בעל ניסיון רב שנים ולכן בטוח שיוכל לסייע גם לכם לצמוח כלכלית, להתגבר על אתגרים ומשברים שונים ולקבל החלטות כלכליות מושכלות יותר. מתי נרצה להתייעץ עם יועץ פיננסי למשפחה? בכל מקרה של משבר פיננסי, הקושי לסגור את החודש, התייעצות לפני החלטה פיננסית חשובה, התייעצות לפני משכנתא ועוד.