איך נבחר עורכי דין פליליים מובילים?

0
159
עורכי דין פליליים מובילים
קרדיט: canva

אין אדם המבקש להיות מעורב בהליך פלילי, אך כאשר מתנהלת חקירה כנגד אחד מבני המשפחה שלנו או כנגדנו, אי אפשר להשאיר את גורל החקירה והמשפט לגורל אלא לחפש אחר עורכי דין פליליים מובילים אשר יוכלו לחלץ אותנו מהמצב הזה. הליך חקירה פלילי יכול להימשך לאורך תקופה לא קצרה, יחד עם סנקציות שונות כמו מעצרי בית, הרחקה ממקומות שונים ועוד. אך יחד עם שירותיו של עורך דין פליליים מנוסה ניתן יהיה לצמצם גם סוגי הסנקציות השונות ובחלק מהמקרים גם להוכיח את חפותו של הנאשם. לכן במקרים כאלו מומלץ לפנות אל עו"ד בנימין מלכא, אשר ייצג תיקים מורכבים וסבוכים כמו צווארון לבן, איומים, תקיפה ועוד.

חיפוש אחר עורכי דין פליליים מובילים עלול להיעשות לא פעם תחת לחץ, שכן החקירה או ההלם מהמעצר עלולים להוביל לבחירה חפוזה וללא כל בדיקה מעמיקה מספיק. על כן מומלץ לוודא כי עורך הדין אכן מתעסק בתחום הפליליים, שהוא בעל ניסיון ויכולת התבטאות רהוטה. כל אלו הינם קריטיים במיוחד גם בייצוג החשוד בבית המשפט וגם בהכרה בזכויותיו של העצור. בנוסף לכל אלו חשוב בבחירת משרד עורכי דין, לוודא כי מי שמייצג ומטפל בתיק שלנו הינו עורך דין בעל ניסיון ולא מתלמד מטעם המשרד. שנית חשוב לבצע תיאום בנוגע לתשלומים, לעלות של כל פעולה וכמובן לדרוש קבלות ותיעוד מסמכים.

טיפים לא פחות חשובים

כאמור בחירה של עורכי דין פליליים מובילים תלויה לא רק בוותק של עורך הדין או בכמות ההצלחות, אלא גם ביכולת הזמינות והאדיבות של איש המקצוע. שכן מקרים כאלו הינם רגישים וסבוכים ועלולים לדרוש אוזן קשבת ולא פעם זמינות בשעות לא שגרתיות במיוחד. את כל אלו ניתן יהיה לוודא כבר מהפגישות הראשונות, שכן גם תחושת הבטן והכימיה המתקיימת בין הלקוח לבין עורך הדין רלוונטית לא פחות מכל הפרמטרים והטיפים שהעלנו עד כה. אך במקרים כאלו מומלץ להיוועץ עם עו"ד בנימין מלכא, בעל ניסיון רב בתחום הפלילי וייצג בהצלחה מאות תיקים בנושא.