אריזות קרטון מבעוד מועד

0
78
קרדיט CANVA

אי אפשר לזלזל בחשיבות תהליך ההכנה למעבר דירה. למה חשוב לקנות קרטונים מראש ולטרוח לארוז דברים? הכל די פשוט: כדי שהדברים לא ייפגעו ויגיעו אל הכתובת החדשה שלמים וללא פגע. אם אתם נמצאים לקראת מעבר וזקוקים לחומרי אריזה מקצועיים, אתם יכולים לרכוש אותם בחנות האונליין של בית למוביל. בית למוביל הוקם מתוך הצורך לתת פתרונות אריזה איכותיים לחברות הובלה, אנשים פרטיים וכמובן כל מי שזקוק לפתרונות אחסון.

מדוע חשוב להתארגן על אריזות קרטון למעבר מבעוד מועד?

הנה כמה בעיות נפוצות שאתם עלול להיתקל בהן אם לא תחשוב על האריזה מבעוד מועד:

  1. דברים ורהיטים עלולים לפגוע בפינות הקירות והדלתות בזמן הטעינה – יופיעו שריטות ושבבים.
  2. דברים עלולים ליפול בטעות על הקרקע ולהיפגע ללא אריזה מתאימה (כלים, מכשירי חשמל ועוד עלולים להישבר).
  3. דברים עלולים להירטב או להתלכלך אם המעבר מתרחש בגשם.
  4. עם אריזה לא תקינה, כלומר מבלי להקפיד על הכללים לאריזת חפצים לפי קבוצות, אתם יכולים לקלקל אותם בטעות: למשל, אין לשים קוסמטיקה בבקבוקים, משקאות וכימיקלים ביתיים בתוך האריזות יחד עם ספרים, מסמכים ונייר אחר.
  5. בגדים יקרים יאבדו את המראה הראוי שלהם אם יתקפלו לקופסאות וילחצו עם משהו כבד מלמעלה.

כדי למנוע מכל זה לקרות, כדאי להקפיד על הכללים לאריזת חפצים, וכן לרכוש מראש חומרי אריזה מיוחדים לרהיטים מרופדים, בגדים, פריטים שבירים, כלים ומכשירי חשמל ביתיים.

סוגי קרטון מומלצים ארוזות

עבור דברים שבירים, עדיף לקנות קופסאות גליות צפופות. הקרטון נוצרים משלוש שכבות או יותר של קרטון. האפשרויות הטובות ביותר להובלה הן קופסאות 3 שכבות ו-5 שכבות העשויות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אריזה זו אינה מאבדת את צורתה ואינה מפחדת מעיוותים. אריזות אלו קשיחות, כך שהן מגנות היטב על כלים, פריטי עיצוב שבירים, מכשירי חשמל וחפצי ערך. אם אתם מעוניינים לארוז את הבית שלכם בצורה פרקטית, תוך שימוש בחומרי אריזה מקצועיים, צרו קשר עם בית למוביל. בית למוביל יספק לכם לא רק ציד איכותי למעבר דירה אלא גם שירות אדיב ומקצועי, תוך ייעוץ והכוונה לגבי סוג הציוד והכמות שלו אתם יכולים להזדקק.