בטיחות לפני הכל – איך בונים את מרחב העבודה הנכון

0
152
קרדיט - pixabay

מרחב העבודה בו אתם מנהלים את שגרת היומיום שלכם הוא מקום שבו צריך להשקיע זמן ומחשבה כדי לאפשר לעצמכם ולצוות העובדים שלכם תחושת ביטחון, שידעו כי הם יחזרו הביתה מידי יום בריאים ושלמים. מצד אחד, בתור בעלי עסק יש לכם תקציב מוגבל, אבל מן הצד השני אי אפשר לזלזל בדרישות הבטיחות וחשוב לייצר סטנדרט בטיחות גבוה, ולכן כדאי לפנות מבעוד מועד לאנשי הצוות המקצועיים של חברת י.א.ש פרויקטים ובטיחות בע"מ כדי לתכנן לטווח הארוך את כל ההדרכות שאתם צריכים בעסק על מנת להעלות את רף הבטיחות מקסימום ולמנוע אסונות.

ראשית – השקיעו בהדרכות לסביבה בטוחה

ההדרכה הבסיסית ביותר שאתם וודאי צריכים להזמין, על כמה וכמה אם אתם נמצאים באתרי בנייה או מפעלים תעשייתיים היא הדרכת כיבוי אשסביבת עבודה בטוחה היא דרישה בסיסית מכל בעל עסק, אשר אפילו ברוב המקרים קבוע בחור הישראלי. לכן, בעזרת ייעוץ ממוקד מאנשי המקצוע בתחום עליכם לבנות תקנון ולקבוע הדרכות אשר יהיו מותאמות לסגנון העבודה של הצוות שלכם, שיהוו שלב חשוב ומרכזי בעבודה.

שנית – בחנו את הצרכים של העובדים המקצועיים

מעבר להדרכות הכלליות, ישנם גם עובדים אשר פועלים במצבים יחודיים וצריכים לקבל הדרכות פרטניות בהתאם לעבודתם- למשל עובדים שמבלים את מרבית שעות העבודה שלהם בגובה, חייבים לעבור באופן קבוע הדרכת עבודה בגובה, כך שהם יכירו את הכללים, הנהלים והחוקים שחלים עליהם ברגע שהם עולים על המתקנים שהם צריכים להפעיל. רק כך אפשר למנוע תאונות מסכנות חיים ולצמצם את טווח הטעות גם של אנשי המקצוע המיומנים ביותר.

שלישת – האצילו סמכויות לעובדים מומחים

בסופו של יום אתם בתור מנהלים לא תמיד נמצאים באתר העבודה ולא תמיד יכולים לפקח על כך שהעובדים שלכם פועלים על פי כל נהלי הבטיחות באופן שגרתי. לשם כך, קורס ממונה בטיחות בעבודה הוא הקורס שאותו אתם רוצים להזמין לטובת העובדים שהיו אחראים על בחינת הצוות באופן קבוע- אל תפחדו להאציל סמכויות ואל תחששו לקחת את הזמן כדי לבחור את הפתרונות הנכונים.

כל מה שאתם צריכים לעשות כעת הוא לפנות אל אנשי הצוות של חברת עוגן הדרכות (י.א.ש) בע"מ, ואנחנו נבנה ביחד אתכם את תוכנית העבודה הנכונה, המדויקת והמקיפה שתתאים לכל אנשי הצוות בחברה שלכם. על בסיס שנים רבות של ניסיון כמו גם היכרות של דרישות הבטיחות הישראליות, אתם תוכלו לנהל פרויקטים בלב שקט. לפרטים 086767410.