גגות רעפים בצפון

0
355
גגות רעפים בצפון
קרדיט https://sultan-pergu.co.il

מבנה הגג בבית שלנו הוא האזור לו אנו נותנים מעט מאוד תשומת לב, הוא אולי נחשב לאזור די חשוב שבסופו של דבר הופך את המבנה שלנו לבית, אך בלא מעט מקרים אנו "נזכרים" בו דווקא כשיש תקלה או שאנו מבקשים לבצע שיפוץ. אחת הפעמים השכיחות בהם נעסוק בגג שלנו, יהיה כשאר נבקש להתקין גגות רעפים בצפון ובכל נקודה אחרת בארץ. ולפני שנחליט על איזה סוג של שיפוץ אנו זקוקים או מה תהיה הדרך הטובה ביותר לחיפוי של הגג, מומלץ להיוועץ עם מומחים בתחום כמו פרגו סולטאן המציעים לא רק מגוון רחב של רעפים ושיטות הרבה אלא גם ניסיון עשיר וליווי אישי.

גגות רעפים בצפון ובמרכז

השאלה האם עדיף גג שטוח או שמא גג רעפים היא לגיטימית לגמרי, אך כשאנו בודקים את היעילות של גגות רעפים בצפון הארץ או בחלקים אחרים בעולם, נוכל להסיק מכך שאופי בנייה זה מצליח להחזיק למשך מאות שנים. עם זאת גגות אלו דורשים לא פעם שיפוץ או חיבור של רעפים, תיקונים אלו עלולים לעלות כסף אך בהשוואה לעמידות שלהם והתמורה שנקבל הם ללא ספק עדיפים.

אך הקמה של גגות רעפים מתבצעת על ידי 2 אפשרויות בנייה, הראשונה היא תקרת בטון יצוקה שעליה מורכבים קורות ורגלי תמיכה בכדי להחזיק את הרעפים. בנייה שנייה נקראת "גגות אגדים" הנחשבים לדי מורכבים לבנייה אבל חוסכים את השימוש בבטון ואת המעמס על גבי השלד.

איך לשמר ולתחזק

גגות רעפים בצפון ובכל פינה אחרת בעולם יכולים לא פעם לעבור טיפולים שלא בשגרה, החל ממערכות סולריות המסוגלות לגרום לעומס ולסדיקה באחד הרעפים ועד למתקפת יונים טורדנית הסותמת את המרזבים וגורמת לנזילות וסתימות באזור הגג. אך לצד כל אלו ישנם גם לא מעט דרכים לפתור את הבעיות הללו, החל מדוקרנים ליונים ועד לחיזוקים שונים.

אבל הרבה לפני שנבצע תכנון לגג הרעפים שאנו חולמים עליו, מומלץ לעשות שימוש בשירות מקצועי ומנוסה אשר יוכל ללוות אותנו משלבי התכנון ועד לחזרת היונים כמו פרגו סולטאן. חייגו אלינו עוד היום > 050-5848153