הכנת צמידים מחוטים

0
367
קרדיט https://www.beadshops.com

הכנת צמידים מחוטים יכולה להיות פעילת כיפית ומהממת למגוון אירועים! החוטים מהווים חומר נוח לעבודה, ומתאימים למגוון רמות וגילאים. אם מעניין אתכם ללמוד עוד, ולהכין תכשיטים יפיפיים תכירו את חרוז כזה-בית ספר לתכשיטים וצורפות ותוכלו להתרשם ממגוון הקורסים והסדנאות הנרחב!

בואו ללמוד הכנת צמידים מחוטים

זוכרים את התקופה הזו בילדות שכולם היו עושים צמידים? פשוט לבחור שני חוטים בצבעים שונים ולהתחיל לקשור. בטח אתם זוכרים את הרגע שהבאתם לאמא או אבא צמיד במתנה, הענקתם לחברות והראיתם באמת את עולמכם הפנימי והיצירתי.  אז האמת, שיש במיומנות זו הרבה יותר מזה וניתן לשדרג אותו ולהתאים לחיים הבוגרים. מדובר בטכניקה המאפשרת הכנת צמידים מחוטים ועוד תכשיטים רבים מאותו החומר! הכנת צמידים יכולה להוות את רמת הבסיס ממנה אפשר להתקדם להכנת מקרמה ולהכין גם קישוטים יפיפיים שיתאימו לביתכם!

אירועים מיוחדים

אם בא לכם להנות מזמן איכות נוסטלגי בחיק המשפחה- סדנת הכנת צמידים מחוטים יכולה להתאים בול! בין אם מדובר באירוע משפחתי בו גם ילדים יכולים להשתתף, יום גיבוש צוותי בעבודה או אולי אפילו זמן איכות של בני זוג- הסדנאות שלנו מספקות פתרונות נפלאים ליציאה חווייתית כיפית ומרגשת מהשגרה! בסדנאות אנו שמות דגש רב על תחושת העצמה של כל משתתף ומשתתפת וכמובן כי כל אחד יוצא עם תכשיטים שהוא הכין בכוחות עצמו בלבד! גם אם אינכם מומחים בעבודה עם הידיים, הסדנאות שלנו מתאימות גם למתחילים וגם לכאלו שרכשו קצת ניסיון כבר ורוצים לשדרג אותו באווירה מקצועית ונעימה.

תהליך ההרשמה

אז אם כבר הבנתם שאתם מעוניינים לחוות את הסדנאות המרגשות שאנו מציעות ואולי אפילו להירשם לאחת מתוכניות הלימוד הנרחבות יותר, זה זמן לבחון מה מתאים לכם במדויק. הכי כדאי להיכנס לאתר של חרוז כזה-בית הספר לתכשיטים וצורפות מהמומלצים ביותר בארץ ופשוט להנות משלל עבודות תכשיטנות וצורפות המונגשות אליכם בצורה חווייתית ושוברת שגרה. בואו להכיר עוד צדדים בעצמכם, לחוות את הצד היוצר שבכם ולהנות מליווי מקצועי מלא בידי צוות של מומחים בתחומי התכשיטנות השונים! חייגו אלינו 03-6200717